Obserwatorzy

27 października 2012

photo one - beautiful colours of autumn

W końcu nakarmiłam swój głód zdjęciowy, aa! Jestem w wielkim mieście, a z tego nawet nie korzystam. Pomimo, że piątek i siedzę w domu, to weekend zaczął się idealnie. Mroźne, ale słoneczne popołudnie z Moniką, spędzone na zdjęciach, a reszta dnia na zakupach :-)






Na teraz tyle, jestem mega zadowolona z tych zdjęć, kocham takie kolory! I odwiedziłam nowo otwarty sklep DeeZee (<3) we Wrocławiu, także buty na zimę już mam, teraz jeszcze tylko płaszcz :D

3 komentarze:

  1. Jestem mega zadowolona ,pomimo tego,że widziałam na razie tylko kilka zdjęć. To dziwne ,ale z utęsknieniem czekam do poniedziałku (?!) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to mogę Ci dać je już dzisiaj :)! Chyba, że mnie śnieg zasypie :D

      Usuń