Obserwatorzy

22 października 2012

info #one - time to new start!

Szał na blogspot'y udzielił się mnie także! Photoblog po 4 latach jednak przestał mi wystarczać, a że od miesięcy szukałam strony na portfolio (czego nie znalazłam) to powstał ten oto blog. Czemu nick jest inny niż zwykle, na razie nie zdradzę, choć nie ukrywam, że jest on nie bez powodu. Zobaczymy, jak to wszystko będzie dalej funkcjonowało w przyszłości, a coś na pewno ulegnie jeszcze zmianie.


Obecnie wróciliśmy do swojego gniazdka we Wro <3 po jakże męczącym weekendzie. Nie czuję niektórych partii swojego ciała, ale było genialnie! Polecam bycie świadkiem na ślubie :) Na razie dysponuję tylko swoimi zdjęciami, dlatego na coś więcej trzeba będzie poczekać.

***

Mam też zakupową galerię tego, co udało mi się upolować przez cały ten miesiąc we wrocławskich galeriach, ale na to też przyjdzie jeszcze czas!



6 komentarzy:

  1. Niestety na phb nie można dodać komentarzy, ponieważ wyłączyłaś tą opcję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko do tego zdjęcia, gdyż ważniejsza była notka.

      Usuń
    2. trzeba być zarejestrowanym, aby dodać komentarz na Twoim phb :)

      Usuń
    3. A no tak, zapomniałam, może to teraz zmienię :)

      Usuń
  2. Też kocham Wrocław:) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez ostatnie hmm 20 minut męczyłam wszystkie notki na Twoim blogu i z czystym sumieniem mogę dodać Cię do obserwowanych!
    Pięknie Ci w czerwieni - komentarz po oglądnięciu wszystkich Twoich zdjęć :)

    Zapraszam do mnie - adriannakunysz.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń