Obserwatorzy

10 lutego 2013

photo three - gentle or hard woman

Nie dane jest mi chyba prowadzić tego bloga, korzystam z jednej na milion okazji na dodanie tutaj zdjęć.
Obecnie skończyłam swoją pierwszą w życiu sesję na studiach, chyba z nawet niezłym wynikiem,
wróciłam niespodziewanie wczoraj do domu i korzystam z 2tygodniowego wolnego <3

Macie tu parę ostatnich zdjęć, które już pewnie były na photoblogu:




Już za dużo było ostatnimi czasy autoportretów - niech tylko dorwę kogoś przed mój aparat!



I pamiętajcie jeszcze o jednym:

 Prosimy razem z Bartosławem o kliknięcie "LUBIĘ TO"
pod TYM zdjęciem :)!
Będziemy bardzo, bardzo wdzięczni!

To byłby piękny prezent na Walentynki, a przy okazji 3 rocznicę <3

Kochani, MAMY JUŻ PONAD TYSIĄC STO GŁOSÓW, ale nadal jesteśmy na 6. miejscu, a tylko pierwsza 5-tka przechodzi dalej - także bardzo prosimy o jeszcze troszeczkę :*!

GŁOSOWANIE TRWA JESZCZE PARĘ GODZIN !!
Zmniejszyliśmy dystans, ale nadal to trochę za mało :(





3 komentarze:

  1. wrzuć zdjęcia ubrań które ostatnio nabyłaś ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nabyłam ostatnio nowych, chyba :)!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń