Obserwatorzy

8 maja 2013

shopping five

Przyszła wiosna to i czas na zmianę garderoby! 
Moja ulubiona pora roku, która niestety trwa coraz krócej.

Może i wszystko nie jest typowo wiosenne, ale tyle na razie uzbierałam.
Głównie to kolory pastelowe - mięta nadal rządzi w moim sercu!



Miętowy żakiecik z Reserved.
Kocham ten kolor, to i też skorzystałam z wyprzedaży :)



Mgiełka z H&M'u we wzorki
Odcienie fioletu przekonały mnie do siebie od pierwszego
wejrzenia w sklepie.



Czarne lity
I co z tego, że się mogę w nich zabić i że mama chce mi
je wyrzucić z obawy o moje nogi, doczekałam się ich!



Bluzka z C&A
Przód dosyć zwykły, ale urzekł mnie jej koronkowy,
przekładany tył.


Skórzana spódniczka z C&A
Cudowna i to za takie małe pieniądze! A dostałam ją ze specjalnej
dostawy, która miała być na sklepie kilka dni później :D


Czarne koturny
Mega wygodne! Chodzę w nich chyba wszędzie :)


To i to na tyle!
Muszę parę rzeczy, których już nie noszę, wrzucić gdzieś na sprzedaż
- tylko, żeby mi się chciało :<

11 komentarzy:

  1. Maaatko,zazdroszczę!! mogłabyś podać ceny tej mgiełki z h&m, oraz skórzanej spódniczki i czarnych koturnów ? :) byłabym baardzo wdzięczna! Już kiedyś pisałam, że masz świetny gust i teoria się potwierdza :)

    + interesuje mnie jeszcze gdzie kupiłaś czarne lity ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeju, dziękuję za takie słowa :*! Mgiełka kosztowała jakieś 40zł, spódniczka 35zł, a koturny 50zł ;) Lity kupiłam na wrocławskiej grupie facebookowej od dziewczyny, na którą były za małe :D

      Usuń
    2. koturny 50zł ? ;o nie wierze! zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę !! :(

      Usuń
    3. A jednak! I to na dodatek u nas w Turku :D jestem ciekawa ile mi wytrzymają!

      Usuń
    4. W jakim sklepie w TUrku?

      Usuń
    5. bodajże w 'Stepie' choć nie przepadam tam kupować :)

      Usuń
  2. Też przymierzałam ten miętowy żakiet z RE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jednym zdjęciu miałaś świetne lenonki! gdzie kupione? ogromnie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebookowej grupie sprzedaży :) a dałam za nie 5 zł, bo w sumie nie wiedziałam czy będą mi pasowały, a potrzebowałam ich do zdjęć :D

      Usuń
  4. mam te same lity i wcale nie sa takie niewygodne na jakie wygladaja :D plus dywan ten sam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, jaki zbieg okoliczności :). Serio wygodne? Bo jeszcze nie miałam okazji wypróbować na zwykłym wyjściu i trochę się obawiam, że ciężko mi będzie wrócić :D!

      Usuń