Obserwatorzy

2 czerwca 2013

photo nine - wreath of branches

Już czekam na czerwiec i koniec sesji (która jeszcze się nie zaczęła a męczy).
Jak przeżyję ten tydzień to będę na półmetku, trzymać kciuki za moje zaliczenia :)!

Sesja sesją, ale trzeba mieć też czas na przyjemności - niech tylko przyjdzie listonosz z moją ubraniową przesyłką a wrzucę tu coś nowego <3 I oby tym razem maxmodels mnie nie zawiodło i te kilka zaplanowanych sesji wypaliło!


A na leniwą (lub dla niektórych 'naukową') niedzielę mam dużo więcej ujęć z sesji z Klaudią B.
Chyba awansowały na miano jednych z moich ulubionych. A pomyśleć, że były wymyślane dosyć na szybko i nie za bardzo mogłyśmy znaleźć odpowiednie miejsce.














Mam nadzieję, że nie tylko mnie się tak podobają. Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Mnie również straaaasznie się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń