Obserwatorzy

12 lipca 2013

shopping six

Jestem okropna, nie było mnie tutaj od miesiąca!
W zamian za to mam dla Was mnóstwo ubraniowych nowości,
sama się zastanawiam kiedy ja to wszystko zdobyłam ;-)

Od razu mówię, że nie wszystko kupiłam sama, gdyż część
dostałam od rodziców za bardzo dobrze zdaną sesję a części po prostu potrzebowałam,
także tylko się cieszyć!



Zacznę od bluzek/koszulek:



czarna mgiełka, Bershka, jakieś 40 zł
Generalnie jest tam dużo fajnych, niedrogich rzeczy na wyprzedażach!



 biała sweterkowa tunika, X-mail, jakieś 16zł (?!)
Mama gdzieś 'wyhaczyła' i jest!




biała koronkowa bluzka z kołnierzykiem, outlet (Top Secret), jakieś 30zł (normalnie ok. 140zł)
Jeden z prezentów!




 koszulka z przodu z nadrukiem a z tyłu z koronką, odzież katalogowa, chyba ok. 30zł
Również znalezisko mamy!



A teraz spodnie:



jegginsy, Vero Moda, 2 pary w cenie 100zł (jedna 70zł)
Kolejny raz w tym sklepie kupuje spodnie i jestem bardzo zadowolona!

.. i spodenki:



pomarańczowe spodenki, Top Secret, jakieś 50zł
Kolejny prezent!



No i może spódniczki:


neonowa spódniczka, FASHIONLAND, jakieś 60zł
Nie dość, że prześliczna, dobra cena, to i przepięknie zapakowana w tę różową wstążeczkę!



.. więc i sukienki:



czarna sukienka z ćwiekami, New Yorker, jakieś 40zł
I co z tego, że to L-ka, a i tak dobrze na mnie leży! Chciałam taką zwykłą i prostą!






sukienka, Bershka, jakieś 100zł
Jeszcze pamiętam jak się na nią gapiłam, ale nie chciałam kupować, bo za droga, a tu wyprzedaż na 100zł!
Na wesele za 2 tygodnie będzie idealna!



Hm.. buty:



 baleriny. sklep wyprzedażowy, jakieś 80/90zł (skóra)



sandałki, CCC, jakieś 95zł
Jedyne sandałki, który w miarę dobrze wyglądają i może zaraz ich nie rozwalę!



A na koniec biżuteria i dodatki:


lenonki, WRO MODA, 5zł
 Kupiłam je używane z myślą o sesji, ale chyba mi pasują!


naszyjnik z ptakami, WRO MODA, 14zł
 Motyw ptaków <3

naszyjnik, WRO MODA, 10zł



okulary przeciwsłoneczne z filtrem, Reval, jakieś 25zł


Jeju, chyba nigdy tyle nie pisałam posta. 
A teraz niech tylko przestanie padać i muszą być zdjęcia!
Buziaki :*


8 komentarzy:

  1. Oddaj tą pomarańczową bershka! chętnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś może i sprzedam, ale nie teraz, oo nie! :D

      Usuń
  2. wszystkie ciuchy, buty i dodatki genialne *.* ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak myślisz! :D

      Usuń
    2. ogólnie zawsze mi się podobają twoje stylizacje ;D

      Usuń
    3. dziękuje! szkoda, że robię je tak rzadko :<

      Usuń
  3. dodaj zdjęcie po weselu w tej sukience ;D

    OdpowiedzUsuń