Obserwatorzy

16 listopada 2013

shopping seven

Nie mam nic innego, więc jest zestawienie ostatnich zakupów!
Co prawda, od dawna tego nie robiłam, dlatego znajdzie się też tu trochę letnich rzeczy, ale co tam.. wina mojej nieterminowości! A skoro teraz mam troszkę więcej czasu, po tych świętach, imprezach, itp. to wszystko mogę zrobić na spokojnie :-)

Zaczynamy..

fioletowa bluzka z krzyżem, NEW YORKER



czarna, koronkowa bluzka z frędzlami, NEW YORKER



przeeeurocza bluzka z kotem, CH "PTAK"

kocham te zwierzęta!


czarne, skórzane spodenki, SINSAY



tenisówki, SINSAY


Niestety muszę je sprzedać, bo okazały się za małe, więc zainteresowanych zapraszam!


czarne oficerki z ćwiekami, CCC


japonki, MOHITO


kolczyki-koty, GLITTER
 Znowu koty <3

kolczyki z krzyżami, GLITTER

Znowu krzyże <3

czerwona chustka, GLITTER

Genialna promocja - 3 rzeczy w cenie za 2!


plecak w sowy, ALLEGRO

jeansowa kurtka w kropki, WOK
Niestety nie mogłam jej zrobić zdjęcia, bo została w domu :<


Więcej zdjęć z wieloma rzeczami z tej listy można znaleźć w TYM poście:


1 komentarz:

  1. świetny plecak :)
    obserwacja za obserwację publiczną ?
    http://mycurledworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń