Obserwatorzy

1 grudnia 2013

outfit four - christmas!

Witajcie! Wczoraj zrobiłam sobie parę mikołajkowych prezentów, stąd dzisiejszy post.
Przy pomocy mojego ulubionego fotografa stworzyliśmy coś, co możecie zobaczyć poniżej.

<3

 Grudzień jest miesiącem, w którym na pewno warto postawić na elegancję!
Poniższa stylizacja będzie w tym wypadku idealną na wigilijną kolację.

Z racji wczorajszego 'Black Friday' w galeriach, można było skorzystać z naprawdę mega przecen :-)
Właściwie wszystko, co wyszukałam, miało jakiś rabat, więc tylko się cieszyć.

fot : BARTEK
model : JA

naszyjnik: Pull&Bear
sweterek: H&M
spodnie: /Turek/
torebka: McArthur
buty: Allegro









Bye :*

21 komentarzy:

  1. Świetny zestaw ! Super jest ten sweterek ! Piękne masz włosy !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. halloo ! :)
    uwielbiam spotykać tu znajome buzie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz włosy!:)
    zapraszam do mnie na rozdanie z Oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie piszesz. wszystko jest spójne i dobrze sie czyta :)
    oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno wpadnę! :)

      Usuń
    2. I nie ma nic obserwacji ;c

      Usuń
  5. Masz przepiękne oczy !
    Buty <3! sama na takie poluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Akurat to jedna z tych rzeczy, które lubię u siebie najbardziej :) A buty, fakt - na mnie zrobiły mega wrażenie, bardzo je lubią, ale niestety mało komfortowe :)

      Usuń
  6. śliczne buciki *-*
    zapraszam do mnie: http://wszystkoinicxp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny kolor włosów :-) A sweterek jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweterek!

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, i spodnie, i sweterek są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś ładna :) + masz cudowne włosy.
    Od razu dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale chyba jednak nie mam informacji o nowym obserwatorze :)

      Usuń
  11. fajny blog :))) mikołajki juz za nami a teraz Ach coraz bliżej święta! :)))))))))))) zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń