Obserwatorzy

11 stycznia 2014

outfit five - kitty, kitty, meow!

Witam w Nowym Roku!
Mam szczęście, że wyciągnęłam dziś mojego Kotosława na zdjęcia (błyskawiczne zdjęcia :<) i w przerwie nauki do kolokwium z prawa karnego mogę coś tutaj wrzucić.

fotografował  BARTUŚ
pozowałam JA

OUTFIT FIVE!
KITTY, KITTY, MEOW!

czapka: no name
naszyjnik: Cropp
sweterek: New Look
spódniczka: C&A
buty: no name
zakolanówki: Reserved








 Zapraszam na LOOKBOOK'a po więcej moich outfitów ;-)




Jaka szkoda, że akurat teraz, gdy mam tyle zdjęć, pomysłów na nowe posty,
nadchodzi nieubłaganie sesja :(

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz slicznie jak zawszę gwiazdko :*:) przesłodka jestes;)
    Buziakiii:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. co do moich włosów - w porównaniu do innych dziewczyn rosną mi wolno ;) niektórzy mają przyrost ok. 3 cm / miesięcznie. Ja mam ok. 1-1,5 cm (widzę to po odrostach)

      Usuń
  3. fajna stylizacja, a czapka jest prześwietna! ;-) trzymam kciuki za kolokwium!
    oczywiście obserwuję! :-)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, mam podobny sweter, ale z Oasp :)
    Obserwujemy?
    http://miss-cosmo15.blogspot.com
    + będzie mi super miło jak klikniesz w banner oasap, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej - stylizacja śliczna. Najbardziej podoba mi się spodnica, skóropodobna, lekko rozkloszowana. od jakiegoś czasu jest taka na mojej wisch-liście ;)
    Podoba mi się u Ciebie, więc wpadnę jeszcze nie raz ;) zaobserwowałabym, ale nie wiem w którym miejscu mogę to zrobić;) ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, napisz, gdzie mogę zaobserwować;) www.patishome93.blogspot.com
    Jeśli masz chęci to zapraszam również do polubienia mnie na Facebook'u, jestem nowa więc każdy gest wiele dla mnie znaczy ;)
    https://www.facebook.com/pages/Patis-Home/1425289061040157?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  6. Już zrobione, nie wiem, dlaczego wcześniej nie udało mi się tego znaleźć, czasem gapa ze mnie ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. oficjalnie zakochałam się w tym swetrze :)

    simplyorganizeyourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kociak;D ^^ świetna stylizacja:)
    Zapraszamy do nas na www.ddoubles.tk
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz <3
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio odkryłam, że mam słabość do pastelowego różu...sweterek świetny i fajnie zestawiony z resztą stroju!
    Fajny blog -obserwujemy?

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słooodziutko wyglądasz :D miauu

    zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. + mam prawo w szkole, ale niestety program nie obejmuje karnego, które baardzo mnie intetesuje ..

    OdpowiedzUsuń
  13. hah do poduszki ;D chyba sobie kupię KK ;-) no i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń