Obserwatorzy

15 lutego 2014

ABC #two - how I protect my hair

Czeeść! Witam Was w iście mega dobrym humorze!
Oficjalnie skończyłam sesję, więc mam teraz dużo wolnego czasu, kiedy mogę się przede wszystkim wyspać, a resztę czasu poświęcić na przyjemności <3 Tak bardzo mi tego brakowało!



Na dzisiaj przygotowałam post dotyczący tego, JAK DBAM O SWOJE WŁOSY.
Nie jest to nic wyszukanego, według mnie taka podstawa dla każdego.
Zamierzam to jeszcze z biegiem czasu udoskonalić w bardziej profesjonalne kosmetyki,
ale póki co, nie jest źle, a na stan swoich włosów nie narzekam.

Zdjęcia wyżej: chce znowu taki kolor! <3

* * *

A niżej, mój zestaw "leczniczy":


Zacznijmy może od początku:

1. SZAMPON "Clear"
Nie ujęłam go na zdjęciu, gdyż używam go od bardzo dawna i pewnie już trochę z przyzwyczajenia.
Choć nadal twierdzę, że włosy po nim ładnie pachną i są gładkie. Pomógł  mi także wyleczyć problemy skóry głowy.


2. ODŻYWKA + MASKA "Dove"
Generalnie uwielbiam produkty od Dove. Wcześnie stosowałam tylko odżywki, teraz kupiłam tę maseczkę regenerującą (odżywkę i maskę w jednym). Może niewiele do tej pory mogę o niej powiedzieć, ale sądzę, że będzie tak dobra, a nawet lepsza, jak inne zwykłe odżywki z tej serii. Najlepsze w niej jest to, że wystarczy ją nałożyć na 1 minutę i można stosować codziennie. Włosy zdecydowanie się lepiej rozczesują.





3. OLEJEK ARGANOWY 8 in 1 "Eveline Cosmetics"
O tym produkcie wiele można teraz przeczytać. Jest bardzo dużo osób, które uważają, że jest beznadziejny, strasznie obciąża włosy i w ogóle coś, co jest "8 w 1" jest tak naprawdę niczym, ale są też osoby, które bardzo go sobie chwalą. Osobiście, kupiłam go trochę wcześniej, a czytając takie mało pochlebne opinie, byłam średnio do niego nastawiona. Jednak obecnie stwierdzam, że należę zdecydowanie do tej drugiej grupy. 



Jestem bardzo pozytywnie nim zaskoczona.
Śmiem nawet stwierdzić, że nigdy nie miałam bardziej miękkich i gładkich włosów, na dodatek od razu po zastosowaniu! Stosuje się go na 3 sposoby, ja zazwyczaj wybieram opcję tuż po umyciu, na jeszcze wilgotne włosy. Moje włosy są już wtedy praktycznie rozczesane, a przynajmniej pozbawione większych splotów.



Zależy od długości włosów, ale w moim przypadku 2-3 dozy olejku wystarczają, jedną stosuje na jedną połowę włosów, drugą na drugą, a trzecią ogólnie na całość.


4. JEDWAB w płynie "CHI"
Jedwab to punkt konieczny w moim zestawie! Kiedyś używałam w sprayu, ale przeniosłam się na ten w płynie, zdecydowanie lepszy efekt jak dla mnie. Stosuje go tylko na końcówki włosów i właściwie już po użyciu są one tak jakby "zdrowsze".



5. SUPLEMENT DIETY "Vitapil z biotyną"

Kupiłam go kilka dni temu, zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami. Zawsze wypadało mi trochę włosów, szczególnie przy myciu, ale przez ostatnie parę tygodni, mogłam wyjmować je sobie garściami, nawet długo po umyciu. Nie jak to działa, ale po 3 tabletce, umyłam włosy, a mój problem tak po prostu znikł.. tzn. wiadomo, że coś tam jeszcze zostaje przy czesaniu, ale jest to nieporównywalne do stanu początkowego.




6. SZCZOTKA Z NATURALNEGO WŁOSIA DZIKA
O niej słyszy się już tyle dobrego, że chyba ciężko cokolwiek zakwestionować. 

Zalety:
- nie szarpie, nie ciągnie włosów (co chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi struktury włosa),
- włosy od razu stają się o wiele gładsze.

Wady:
- nie rozczesuje większych pęków (czeszę tak bardziej "po powierzchni", więc trzeba nieco więcej czasu poświęcić na dokładne czesanie).




Co bym chciała zastosować w przyszłości:
- herbatę z pokrzywy,
- drożdże,
- dobrą maskę,
- laminowanie. 


Parę moich obecnych zdjęć:






A Wy, macie jakieś sprawdzone sposoby na piękne włosy?
Buziaki :*

82 komentarze:

  1. Włosy masz piękne ;)
    a ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy masz boskie :) Na mnie niestety Dove źle działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slczne masz wlosy . Tez bym takie chciala . Ja uzywam tylko szamponu i masek
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie masz włosy !!!;3
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej zaczynam współprace z choies.com proszę wejdź do mnie i poklikaj kilka razy to dla mnie bardzo ważne odwdzięczę się iza-izuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę rozejrzeć się za tą maseczką z Dove, bo z tego co piszesz jest świetna. :)
    Zapraszam do mnie. Mogłabyś poklikać w linki? Byłabym wdzięczna.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy. Również używam szczotki z naturalnego włosia, końskiego :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Your have a beautiful hair color!

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu u Ciebie chyba pierwszy raz a już jestem zachwycona! Twój wygląd bloga jest na prawdę przepiękny *o* Twoje posty są świetne! Jesteś idealną blogerką!
    Jeśli Tobie spodoba się mój blog to może obserwacja za obserwację?
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolor:D
    obserwujemy
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/elegancki-szyk.html

    OdpowiedzUsuń
  11. uroda - podziękowania dla rodziców za geny :D zdjęcia - mistrz Adam Cekiera styl - mój przyjaciel Dawid Lary :) DZIĘ-KU-JE-MYYY! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite masz te włosy, piękny kolor i super fryzura na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your hair. thanks for the review.
    =)
    do we follow?
    let me know
    I´ll follow you back
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne włosy, świetna fryzura i extra kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  15. great post! your haircolour is just amazing!

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek rycynowy! :)
    + Masz cudowne włosy!
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne uczesanie na pierwszym zdjęciu i kolorek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz pięknezdrowe włosy i ten śliczny warkocz rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolor włosów a fryzurka genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO jacie ale masz boską fryzure na pierwszej focie. Ja jedynie używam szamponów aptecznych, bez konserwantów i silikonu, czasem moczę w wywarze z pokrzywy zerwanej świeżo z lasu.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/winter-wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zadziwia mnie trochę, że wszystkie prawie kosmetyki Eveline są 8 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz włoski i kolor ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włosy :) Obserwuję z przyjemnością, treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor twoich włosów jest obłedny!!! koniecznie musisz i powiedzieć jak go uzyskałaś, oczywiście obserwuje :) liczę na rewanż.

    olejek arganowy ,ega ciekawa spawa

    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę na tą maskę Dove :) Ostatnio kupiłam szampon i odżywkę z tej serii i jestem zadowolona :)
    Uwielbiam ten jedwab z CHI :) ten konkretny dla moich włosów jest najlepszy :)
    Ale masz cudownie zaplecione włosy - niesamowite <3 <3 <3
    Dzięki za wizytę u nas, my już OBSERWUJEMY Twój blog :)
    Blogger czasem szwankuje jeśli chodzi o obserwatorów i nie zawsze mimo, że się wciska dołącz to dodaje.. bo u nas Ciebie nie dodało.. za to nas u Ciebie aż podwójnie hihi :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolorek włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki ładny kolor włosów ! <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html#comment-form ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor włosów :D a teraz też masz piękne :D dobre sposoby ^^ skuszę się na ten produkt z Dove ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  29. włosy masz piękne i bardo dobrze, że o nie tak dbasz! interesujące sa te Twoje produkty, wypróbuje :)
    masz ochotę na obserwację :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. amazing color hair!

    Visoo
    www.madeinvisoo.com

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny kolor! ja tez mam ten kosemtyk z eveline, ale naleze do tej grupy osob co narzekaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, bardzo obciązyly mi sie włosy i na drugi dzien od razu byly strasznie tluste....poza tym sam zapach mnie odstrasza. Pewnie rodzaj wlosow od tego zalezy :)

      Usuń
  32. Ale mega kolor, śliczna fryzurka! Gratuluje skończenia sesji ;)
    Szczotka z naturalnego włosia to świetna inwestycja. Uważam, że jest najlepsza! TT tez jest fajna, ale naturalna lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć!
    masz super blog, zdjęcia są przecudowne.
    I ten kolor włosów, ja bym się chyba nie odważyła ;)

    Dzięki za komentarz,
    obserwuję i zapraszam ciebie również

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz cudowny kolor włosów <3, zawsze chciałam taki mieć ;)

    www.fashionisnotperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz bardzo ładny kolor włosów :) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny kolor włosów :D
    Obserwuje i pozdrawiam Madda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny miałaś ten kolorek wtedy, czym prędzej do niego wracaj, bo czadowy jest! Uwielbiam wszelkiego rodzaju rudości :) A fryzura czadowa! :) Szacun dla tego, kto ją zrobił :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz śliczne włosy ich kolor też jest ładny :D
    Obserwuję :3

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz boskie włosy! Piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz śliczne włosy *.* Tylko pozazdrościć...
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę :*
    dzięki za odwiedziny, obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz piękne włosy, miałam kiedyś ten Jedwab w płynie "CHI" i byłam z niego bardzo zadowolona. Na pierwszym zdjęciu świetna fryzurka:)
    Dziękuje za wizytę na moim blogu i komentarz:)
    Masz bardzo fajny blog :) Jesteś zainteresowana wspólna obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogólnie mam bardzo grube i zdrowe włosy, mimo, że nie używam jakiś wyspecjalizowanych środków.
    Interesujący post.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam tą ulga (aż za dobrze) kiedy człowiek jest już po sesji :) Piękna z Ciebie kobietka, a kolor włosów? Niesamowity! Zapraszam do siebie i może do obserwacji jeśli Ci się spodoba, dopiero zaczynam i przyda mi się mała pomoc ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Vitapil chyba sama wypróbuję, wypada mi dużo włosów i mam nadzieję, że suplement pomoże mi jak tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. No, widać, że zadbane te Twoje włoski. Świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale masz zadbane włosy! cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę piękne masz włosy i kolor i fakt, że są zdrowe, zadbane. Widać to na zdjęciach! Także kosmetyki które stosujesz spisują się na medal!
    Ja jeszcze do nich dołączyłabym odżywkę z Biovaxu, najlepiej w sprayu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jejku, efekty są piękne *__* Ja też używam takiej szczotki :D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne masz włosy, kolor jest wspaniały ! :) zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  53. masz wspaniałe włosy! obserwuję i liczę na rewanż :)

    dominisialove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja używam olejku arganowego najlepiej odżywek z nim POLECAM odżywia włosy, końcówki zdrowsze, włosy lśnią :)

    Obserwuję, mam nadzieje że też wpadniesz i prosiłabym o skomentowanie wpisu o CHOIES bo chyba każda blogerka przeżywa stres w związku z PIERWSZĄ współpracą :(

    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Hey. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam Cię bardzo serdecznie na konkurs z H&M na moim blogu :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. vitapil używałami przyniósł efekty, bardzo lubie szampony a dove ale odzywki jeszcze nie miałam :)

    http://zaczarowana-oczarowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuje i zapraszam.
    niedługo konkurs!
    mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Również stosuje te tabletki i mi pomagają;)

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jejku przepiękna ta fryzura :) Ja na całe szczęście miałam cały luty wolny od uczelni i na nieszczęście od poniedziałku nauko - witaj ;( a z niektórych porad oczywiście chętnie skorzystam, sama mam długie włosy i chciałabym, żeby jako tako wyglądały, tym bardziej, że są po kilkakrotnym farbowaniu. Oczywiście OBSERWUJĘ Twój blog ;)

    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. kiedyś używałam laminowania, drożdże piłam i łykałam w tabletkach, te w tabletkach lepsze. spróbuję teraz ten suplement który ty podałaś :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super post *.*

    + ZAPRASZAM DO MNIE

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Super włosy:) A szczególnie ten zaplataniec, którego nawet nie potrafię nazwać z góry:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne włosy <3

    bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. wow. Niesamowity kolor :D obserwuje
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny blog i sliczna wlascicielka ,jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi milo :) jesli mozesz rowniez kliknac w banner sheinside bedzie mega :* buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Omg jaki świetny blog *.*
    Podoba mi się jak piszesz.
    Jeżeli spodoba ci się mój to miło mi będzie jak zostaniesz na dłużej :D
    http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. wow, ale masz super kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  68. fryzura na 1 zdjęciu - wspaaaaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja używam tylko szamponu i odżywki oraz staram się ich nie suszyć suszarką :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne masz te swoje włosy. :) Ja również używam szczotki z naturalnego włosia i podobnie jak w Twoim przypadku nie rozczesuje mi dokładnie włosów, co mnie bardzo boli. :(

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nie dbam o włosy jak Ty :) Można powiedzieć, że wcale o nie nie dbam :P Szampon + odżywka i prawie codziennie lub co drugi dzień suszę je suszarką (więc źle)... Ale nie używam w ogóle prostownicy :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zainteresowały mnie te tabletki skoro już po 3 dniach widziałaś taką zmiane. Mnie od jakiegoś czasu zaczely męczyć wychodzące garsciami włosy przy myciu, też je farbuje wiec są bardzo osłabione :( W poniedziałek smigam do apteki po te cudeńko :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny post i blog
    Widać że wkładasz w niego dużo pracy!
    ZAPRASZAM DO MNIE!
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. powiem ci szczerze że piszesz świetne posty :)
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Kochana czekam na nowy post!!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/alpaca-vs-banksy.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie śliczne włosy ;)
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń