Obserwatorzy

1 lutego 2014

photo thirteen - the forest nymph

Dzisiaj, tak na szybko, zdjęcia z kolejną Klaudią, zrobione jeszcze po Nowym Roku :)
Strasznie bolał mnie fakt, że przez 4 tygodnie nie byłam w domu, a cała ta sesja powoli mnie wykańcza, tym bardziej, że nic innego nie robię, oprócz siedzenia nad książkami. Na szczęście wczoraj udało mi się niespodziewanie wrócić :) Zazdroszczę ludziom, którzy teraz mogą imprezować i niczym się nie przejmują :D


pozowała : KLAUDIA SZYMCZAK
fotografowała : PAULINA TRZMIELEWSKA (ja)








 
 Udało się nawet dostać na vogue.it <3
LINK



3 komentarze:

  1. I love this outfit ;)
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjęcia <3 jesteś przepiękną kobietą :) / obserwuję :)

    ♥ crazy--dream.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń