Obserwatorzy

10 kwietnia 2014

outfit nine - spring of a flower

Miało być coś innego, ale na to przyjdzie jeszcze czas.
A teraz akurat nie mogę się oprzeć wstawieniu tutaj czegoś bardziej wiosennego :-)

Kolejny look, tym razem więcej kolorów, więcej zdjęć, więcej życia.
Stylizacja typowo na wiosnę, która rozpieszczała nas ostatnimi czasy, a teraz nagle niestety zostawiła.
Jeansowe ogrodniczki to coś, co marzyło mi się od dawna. Poszczęściło mi się i znalazłam te za naprawdę niewiele, patrząc na obecne ich ceny. Pudrowa koszula w czarne kropeczki jest tak urocza, że musiała być moja. Parę równie przesłodzonych dodatków, jak różowa kokardka i kilka perełek. Do tego wygodne tenisówki i możemy ruszać w miasto! Aaaa i przepiękne kwiaty od ukochanego - wiosenne 'must have' :)


zdjęcia : mój BARTUŚ
modelka : JA

koszula: Cropp
ogrodniczki: Romwe
tenisówki: Sinsay
kokardka/naszyjnik/kolczyki: no name
bransoletka: Avon 





















Jak się podoba? Następny look będzie baaardziej elegancki :)
Buziaki :*

63 komentarze:

  1. uroczo, dziewczęco, wiosennie, jednym słowem ślicznie. świetne zdjęcia! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! :) Nawet siebie w tych ciuchach widzę :)
    Jeszcze nad swoimi włosami się zastanowię... Bo patrząc na Ciebie- to masz piękne te włosy! No i duże oczy i usta! :)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja *.* Ogrodniczki są wspaniałe. Sama poszukuje takich bo mi sie strasznie podobają. Wracając do stylizacji to jest ona dla mnie idealna nic dodać nic ująć i przy okazji piękne zdjęcia wyszły w wiasenną pogode :)

    feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, uwielbiam kolor włosów jest cudowny ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za komentarz oczywiscie ze jestem za wspólną obserwacją:)juz to zrobiłam i licze na rewanz;)

    SLICZNE WIOSENNE ZDJECIA:))

    http://chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki słodki i dziewczęcy look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Obserwacja za obserwację ? :D Zacznij i daj mi znać w komentarzu -----> inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrodniczki są śliczne i nadają stylizacji oryginalności! Naprawdę wyglądasz bosko, masz ładne włosy, zazdroszczę!

    Ja już obserwuję :)
    http://enjoyyourlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczęco i romantycznie. Super! :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać- zestaw bardzo odważny. I to mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy nie byłam na Twoim blogu i teraz bardzo żałuję. Wyglądasz naprawdę świetnie, a tą stylizację kupuję w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. your hair is so vibrant! i wish i have that hair too! looking very healthy!

    It will make my day if you follow my blog http://justrosesarered.blogspot.com/. I will follow yours immediately!

    sincerely,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz to juz nie mam do czego sie doczepic :)
    Podobaja mi sie ogrodniczki i najbardzie koszula
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dziewczęca stylizacja. pudrowa koszula jest rewelacyjna chętnie założyłabym ją do ramoneski ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, tak wiosennie :) aż miło oglądać gdy za oknem pada deszcz :)
    masz zarażający uśmiech ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ogrodniczki ;3
    Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka sliczna wiosenna stylizacja :) Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna wiosenna sesja! śliczne włosy i tak słodko się prezentuje ta kokardka. Pięknie wyglądasz!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. ogrodniczki <3
    koszula <3
    tulipany <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, u Ciebie wiosennie i przyjemnie!:)
    Pozdrawiam:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu ale od razu mi się spodobało i postanowiłam napisać komentarz.
    Jak u Ciebie wiosennie! Aż się chce zostać na dłużej. Pozdrawiam! :)

    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia <3 jakie ładne włosy!!!

    xoxo

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, bomba, coś pięknego :)


    PS.Kwiaty od chłopaka piękne, pewnie odwdzięczyłaś mu się w łóżku, ja zawsze tak robie hihih

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz uroczo, mega wiosennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, masz ladny blog :) Dopiero zaczynam prowadzenie bloga i chciałabym zacząć z kilkoma obserwatorami :) może jesteś chętna na wzajemną obserwację?
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz ładne ogrodniczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetnie! Taka ,,grzeczna dziewczynka". Ta koszula jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękna dziewczyna z ciebie ! :) masz świetny kolor włosów, i fajną koszulę :3

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie wiosną zawiało :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna Koszula <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś prześliczna *_*, a stylizacja po prostu urocza <3
    Masz świetne włosy :P
    + obserwuję ;))
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej!
    Swietny nagłówek to po pierwsze :D
    Po drugie pytałaś o obserwację i choć z natury nie robię czegoś takiego jak obs = obs, ale u cb jest to nie możliwe ponieważ jesteś świetna, masz styl, a twój blog jest po prostu oryginalny ! :D
    Po trzecie mega kolor włosów <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe zdjęcia! Zestaw jest na maksa wiosenny, no i jestem całością po prostu zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo wiosenny post ! prześwietnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeuroczy look, naprawde ślicznie, dobrze Ci w tej szmince!
    Happy Easter!
    http://pandamone.blogspot.com/2014/04/cobaltlove.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiosennie:) Dziękuję za odwiedziny i życzę radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale faaajnie :) Optymistycznie :) Uwielbiam ubrania w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna wiosenna stylizacja. Wszystko jest idealnie dopasowane! MEGA!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna jesteś ♥ ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo sympatyczny blog :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne włosy, oczy i paznokcie! :)
    Jednak ogrodniczki zakrywają Ci biust, który powinnaś podkreślać.

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. cudownie!!! wspaniała wsiona i kolory
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny outfit! :) W jakiej aplikacji zrobiłaś ten napis 'soon'?

    Obserwuję.
    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne ogrodniczki! <3 cała stylizacja baaardzo mi się podoba !:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Super stylizacja, a do tego bardzo fajne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny outfit! Do takiej stylizacji najlepsze są tylko żółte tulipany !

    http://sobvinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochałam się w tej stylizacji ;)
    Gratuluję bloga, jest rzetelny i dopracowany.
    Obserwuję oczywiście i nie liczę na żaden rewanż.
    Daję tylko link do swojego bloga i fajnie byłoby poznać Twoją szczerą opinię :)
    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Na Twoim blogu jestem pierwszy raz. Bardzo mi się podoba. Od razu przeczytałam kilka notek! :D
    Piszesz świetne posty i w dodatku masz piękne zdjęcia <3

    Jeśli masz czas to wpadnij do mnie:
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Na Twoim blogu jestem pierwszy raz. Bardzo mi się podoba. Od razu przeczytałam kilka notek! :D
    Piszesz świetne posty i w dodatku masz piękne zdjęcia <3

    Jeśli masz czas to wpadnij do mnie:
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia,pięknie wyglądasz!
    Cudna Stylizacja,ta koszula jest piękna!

    Klikniesz w linki od Sheinside? Bardzo proszę...
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie!!! :)

    Obserwujemy? :)
    http://paulinaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawa stylizacja :)
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam ogrodniczki <3 Żałuję, że swoich się jakiś czas temu pozbyłam :)

    OdpowiedzUsuń