Obserwatorzy

22 maja 2014

outfit eleven - AZTEC PRINT

Tyle ciepła, tyle słońca ostatnio! Pogoda nas rozpieszcza, więc dziś coś typowo na letnie popołudnia, długie spacery i piesze wycieczki. Choć tego dnia trochę wiało i ciągle zbierało się na deszcz, zdjęcia udało się zrobić ;-)

Tym razem głównej roli nie pełnią ubrania, a dodatki! Całkiem przypadkiem udało mi się skompletować buty i torebkę w podobne wzory. Torebka została mi przywieziona jako pamiątka z Meksyku, a te kolorowe espadryle od razu skradły me serce - mają genialne kolory.


sweterek : no name
spodenki : Top Secret
buty : CCC
torebka : pamiątka z Meksyku
chustka : Glitter










Też lubicie takie kolorowe stylizacje na wiosnę?
Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. swietne buty i torba!!
    http://zielonoma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty zdecydowany hicior :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba genialna!!! super wyglądasz!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój styl, ale kolorek spodenek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie klimaty, trochę etno. Wyglądasz naprawdę super!! A tak wogóle to te torby robią furorę, kupiłam tego typu kopertówkę dwa lata temu w Tajlandii i teraz w jakimś Glamour czy innym piśmie widziałam identyczną ale za straszną kwotę, mam satysfakcję;)) PS. Farba nie daje rady:( Już się wymyła wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey :) . Mam takie pytanie. Jaki to jest dokładny model aparatu(ze zdjęć tej sesji), ponieważ planuję dokonać zakupu lustrzanki a nie wiem jakiej jakości robią zdjęcia. A z tej sesji widzę, że jakość jest fenomenalna :). Czekam na odpowiedź ;) . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Nikon D60 :) Dla początkujących jest naprawdę bardzo dobra, polecam :) Oo, nie myślałam, że jakość tych zdjęć jest taka super, tym bardziej, że to "selfie", hahaa :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Masz cudne włosy:)Nominowałam Cię do Liebster Award, po szczegóły zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie, ale torebka jest obłędna, uuuuuwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, letni i kolorowy strój :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne dodatki, z przyjemnością obsewruje!

    dziękuję za odwiedziny
    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)
    Jesteś niczym barwny ptak :)
    Bardzo do Ciebie pasuje :)
    Śliczne włoski <3 :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  13. You look marvelous doll! Love the hair piece, so cute. Lovely pics. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się, ładny masz uśmiech ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow bosko! Mega pozytywny zestaw, absolutnie wyróżnia się na tle innych :) Świetnie wyglądasz, a ta torba i bucisze są obłędne <3 miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, taka letnia i ten cudowny kolor włosów, wow!

    OdpowiedzUsuń
  17. o proszę! pewnie, że lubię takie kolorki szczególnie latem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo wesoluchno u Ciebie;-) świetny zestaw na luzie. Espadryle bym podkradła

    OdpowiedzUsuń
  19. Świent post! :)
    Zapraszam do mnie kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne kolory!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Choć zupełnie nie w moim stylu - torebka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kolory :) Świetne espadryle!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja!
    obserwuje i zapraszam do swojego grona obserwatorów :)
    pozdrowionka Aśka z www.madebyasha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń