Obserwatorzy

7 maja 2014

outfit ten - $tart $top

Na dziś coś w sumie dość zwykłego, z lekkim rockowym akcentem.
Koszulka z dużym napisem, upolowana na wyprzedażach, właściwie za grosze i czerwona, pikowana spódniczka to bardzo proste i dość wyraziste połączenie. Rajstopy to przyznam, trochę nietypowy pomysł i początkowo raziły mnie w zestawieniu z ćwiekami i zdecydowanie mocniejszą górą, ale teraz twierdzę, że cętki pasują idealnie - stawiamy na oryginalność! Do tego krwisto czerwona szminka i trochę większej biżuterii (kocham ten kołnierzyk z ćwiekami, szkoda, że do niewielu rzeczy pasuje) i voila! A żeby było wygodnie i ciepło - czarna czapeczka 'beanie' i brązowe ala 'sztyblety'.

Zdjęcia zrobiliśmy już przed 'majówką', ale najpierw pobyt w domu, a teraz uczelnia pochłonęły mnie całkowicie.. niestety. Ostatnio tak często wracałam do domu, że z bólem serca jechałam w niedzielę z powrotem do Wrocławia. Zdecydowanie za szybko przywiązuję się do osób, rzeczy i miejsc :-) ale jednak 'home sweet home'!

Pomińmy fakt, że jutro mam kolokwium, jest 1:33, a ja siedzę i piszę posta <3



fotograf : BARTEK
modelka : JA

koszulka : Cropp
spódniczka : Stradivarius
kołnierzyk : Mohito
czapka/rajstopy/buty/bransoletki : no name











A już w czwartek - Juwenalia Wrocław 2014! Tam to dopiero będą stylizacje :-)

23 komentarze:

  1. swietny look , uwielbiam takie stylizacje
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękny odcień włosia!!!:) Jakiej farby używasz? Pytam bo sama jestem ruda ale ten odcień który masz na głowie jest po prostu piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest mega *.* Jesteś strasznie ładna, ale uważam, że masz za bardzo podkreślone brwi.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak oryginalność jest fajna :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalność - jestem jak najbardziej na tak ! :)
    wyglądasz świetnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie tych kolorów :D

    A w jakim programie zrobiłaś ten napis do zdjęcia 'soon'? Bardzo jestem ciekawa, więc byłabym wdzięczna, gdybyś napisała to u mnie na blogu, ponieważ nie wiem czy tu to zobaczę :c

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudowny kolor włosów :) Mi w tym zestawie nie odpowiadają rajstopy a tak jest fajnie :)
    oo to nawet nie wiedziałam. Ja widziałam ją u jednej blogerki jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie! masz przepiękny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, bardzo podoba mi sie ten blog;)
    Zapraszam do wspolnej obserwacji, dodaj mnie do obserwatorow a ja się odwdzięcze;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Też Cię dorwałam na lookbooku:) Fajne masz stylizacje:) Słuchaj mam ten sam problem farba mi się stale wypłukuje i już czasem brak mi sił na te moje kudełki. Teraz zrobiłam się Joanną, napiszę Ci jak z trwałością póki co kolor mi się mega podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny outfit i super włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne nietuzinkowe połączenie;) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś poklikać w linki, które podalam w ostaniej notce? Bardzo mi na tym zależy, a Ciebie to nic nie kosztuje;)
    Byłabym ogromnie wdzięczna;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. DLA MNIE PETARDA!! Z PAZUREM KOCHANA

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń