Obserwatorzy

8 czerwca 2014

outfit twelve - PASTELS LOVE

Na dzisiejszy bardzo gorący wieczór coś, co uwielbiam. Pomimo tego, że zazwyczaj chodzę bardzo różnie ubrana i towarzyszą mi różne style, to pastelowe kolory szczerze wielbię! Takie typowo dziewczęce look'i w nieco przesłodzonych kolorach dodają tyle uroku i jeszcze więcej delikatności i klasy :)

Koncepcja tego stroju wzięła się od kupna tej prześlicznej fiołkowej torebeczki, którą od razu zauważyłam na wieszaku. Fioletowy to mój ulubiony kolor, więc chyba za bardzo nie muszę tłumaczyć. Poza tym na lato zawsze przyda się coś innego niż wielki, czarny kuferek, w którym mieszczę milion książek i zeszytów na uczelnię. Potem już zupełnie 'poleciałam' w pastele. Przypomniałam sobie o miętowej marynarce i stwierdziłam, że będzie pasować idealnie. Również spódniczka początkowo miała być też we fiolecie, ale wyszło jak wyszło, jest biała pikowana, o! Dodam też, że to już moja trzecia z tego sklepu i jestem bardzo, bardzo zadowolona po raz kolejny. Największy kłopot miałam z koszulą, która w sumie w tej stylizacji chyba najmniejszą rolę odgrywa. Jedyny plus dla niej, że w końcu znalazłam sposób, jak nosić swój naszyjnik w różyczki tak, aby nie wywracały się we wszystkie strony - sposób na 'naszyjnik na kołnierzyk' jest według mnie dość nietypowy, ale ciekawy, ha ha. Ten komplet jest przesłodki! Buty - hmm, wydawało mi się, że jasno beżowe (jedyne jasne, jakie akurat miałam w szafie) będą odpowiednie. No i fryzura - jak ja to mówię - a'la Julia Tymoszenko, jest dla mnie równie dziewczęca jak reszta stylizacji.
Przejdźmy może już do zdjęć. . .


marynarka : Reserved
koszula : no name
spódniczka : Fashion Land
buty : no name
torebka : Mohito
zegarek : Gino Rossi
kolczyki/naszyjnik : C&A


zdjęcia: mój BARTEK :*












Na koniec moje poświęcenie w czasie tych zdjęć (możecie mi już współczuć, bo bolało straszliwie)!
- ZŁAMANY PAZNOKIEĆ :((


35 komentarzy:

  1. ślicznie wszystko mi się podoba całkowicie i pasuje do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zazdroszczę złamanego paznokcia ale stylizacja świetna :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś Ty nawywijała że aż pazura złamałaś Biedaku?? Ślicznie wyglądasz, bardzo oryginalnie. Też kocham pastele a od dziś także Twoją fryzurkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!! ALE GENIALNE POŁĄCZENIE, JESTEM ZACHWYCONA!! Super spódnica, super kolory i ta fryzura

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. współczuję złamanego paznokcia, ała! zestaw za to bardzo bajkowy bym powiedziała. delikatny bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pięknie <3 zakochałam się w tym zestawie :)
    dodaję do obserwowanych, bo blog jest świetny :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!! super to wygląda! zakochałam się w tej styówie ;) a paznokcia wspolczuję, znam ten ból...

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja super a paznokieć musiał boleć ;/

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz najpiękniejszą fryzurę na świecie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ouch!

    (your hair colour is divine!)

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;) Boska torebka ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę napatrzeć się na tą marynarkę, ma przepiękny kolor :)

    www.simplyorganizeyourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. <333 piekna stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :)
    auć,boli na sam widok ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. o bidulko! to strasznie boli, baaaardzo Ci współczuje!!! ale pięknie wyglądałaś, ta fryzurka - bardzo takie lubię :) też czasem robię zdjęcia na Pergoli , może się kiedyś spotkamy :))) Buziaki!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing Outfit post
    i love your unique so much!
    everylook is so eyecatchy
    lovely <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale że tak się złamał, że aż krew? rany, mnie się nigdy to nie zdarzyło :(
    na pocieszenie mogę Ci powiedzieć, że wygoi się i odrośnie, a ja ostatnio, prasując spodnie, oparzyłam się żelazkiem i przez całe przedramię będę mieć przez najbliższe dwa lata (tyle się u mnie goją oparzenia średnio) taką długą, cienką krechę :]


    jak Ty trefisz tę fryzurę? wygląda to wspaniale! rzeczywiście - jak Tymoszenko :)
    bardzo fajnie i dopracowanie wyglądasz! "Dopracowana" to była pierwsza myśl, jaka przyszła mi do głowy, gdy zobaczyłam te zdjęcia!

    Pozdrawiam ciepło, urzekłaś mnie tą fryzurą ;P postanowione - będę tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolory :) a ta torebeczka... Mmm....

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super spodniczka i ciekawa fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia <3 Piękna stylizacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie zestawy w pastelowych kolorach! :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing look!!
    http://amandachic.com/about/noticias/skort.html
    http://amandachic.com/about/noticias/skort.html

    OdpowiedzUsuń
  23. zachwyca mnie biżuteria, idealnie dopełnia się z Twoimi włosami! Zachwyca mnie kolorystyka zestawu! Dodatki idealnie dobrane i całość pięknie leżąca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cute blazer and bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna marynarka! świtny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka idealna, fryzura też bardzo mi się podoba *o*


    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie odbija się ten morski kolorek od całości ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie wyglądasz :) wspaniała fryzura i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja! koszula jest urocza, nigdy takiej nie widziałam xd
    a na torebkę brak słów bo taka cudna! chanelka *.*

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna stylizacja! Bardzo w moim stylu :)
    Wszystko jest piękne! Mam nawet tą samą torebkę ;)
    Poza tym, świetna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post! Love your look and your style! :)
    Come and visit my blog if you want!
    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj współczuję;/ wyglądasz ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna spódniczka.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna dziewczęca stylizacja takie lubię najbardziej, pięknie !

    OdpowiedzUsuń