Obserwatorzy

29 lipca 2014

outfit fourteen - RED QEEN wedding

Uff, jak gorąco! Na dziś mam dla Was zdjęcia z sobotniego wesela w Poznaniu.
Może są nieco nieostre, ale były robione już przy gorszym świetle, no i zajęły nam one jedynie chwilkę.

Sukienkę zamówiłam już dość dawno, z myślą właśnie o tej okazji. Na stronie sklepu urzekła mnie od razu, w rzeczywistości nieco się różniła, szczególnie koronkowa góra, ale cóż, i tak jest piękna. Musiałam tylko skrócić, a właściwie wyrównać dół, bo niestety była to jedna wielka 'fala'.
Długo się zastanawiałam, ale koniec końców postawiłam na białe dodatki. Białe buty (od tej chwili chyba moje ulubione <3), biała torebka, białe paznokcie, perłowa biżuteria.
Aaa i miały być oczywiście piękne, długie loki, ale przy temperaturze +30 stopni stwierdziłam, że nie ma co się męczyć i je związać.

:-)


sukienka : Sheinside
torebka : no name
buty : no name








zdjęcia : BARTEK
I nasze wspólne na koniec!


28 komentarzy:

  1. no i znowu mnie zachwycasz fryzurą ;)
    zdjęcia są w porządku - uwierz, że niczego im nie brakuje.
    Zapewniam Cię :)
    a Ty wyglądałaś elegancko, ale nie sztampowo - na pewno zrobiłaś wrażenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2400 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. suknia jest przepiękna :) boska fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowa sukienka ;) wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś buty?:) W Turku? szukam takich. Wysokie są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Turku! Kupiłam najpierw prawie takie same w DeeZee, ale od razu je odesłałam, patrząc na ich stan.. znalazłam bardzo podobne (w takim samym opakowaniu, tej samej firmy, za połowę ceny, o wiele lepiej wykonane) w naszym Turku ;x A wysokie nie są, jak dla mnie nawet niskie, wygodne, wycięte od wewnątrz :)

      Usuń
  7. pieknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka, bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! Ta sukienka jest super. A fryzura idealna na takie gorąco.
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie zdjęcia :) cudownie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie :
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz kochana, że w życiu nie wpadłabym na pomysł, żeby założyć czerwoną sukienkę do naszych rudych włosów, a tu proszę, wszystko huczy i gra :) Przy jakiejś nadarzającej się okazji na pewno skorzystam z pomysłu, bo do tej pory raczej starałam się unikać tego koloru, bojąc się, że pogryzie się z włosami :P hehe
    Fantastycznie wyglądasz, tak dostojnie i mega zmysłowo :)
    miłego dnia, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna sukienka!! ;-)



    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna ta sukienka. :) pasuje Ci. i ta misterna fryzura, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie!
    pozdrowionka Asha
    www.madebyasha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka ładna, chociaż ta góra do całości mi tutaj nie pasuje..;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna sukienka <3 I ta głęboka czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ładnie wyglądałaś :D
    obserwuję i liczę na to samo :))

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście średnio lubię czerwień, ale tu wyglada pięknie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylizacja, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwień to zdecydowanie nie mój kolor, ale muszę przyznać, że do Ciebie bardzo pasuje :)

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądałaś :) nie ma to jak czerwony kolor ! pasowaliście do siebie;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasuje do Ciebie czerwony! :)
    Ładnie się w tej sukience prezentujesz!
    ZAPRASZAM DO MNIE
    ps. obserwuję :)

    http://fitsandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo Ci do twarzy w czerwieni, nie wszystkim by pasowała:)).Śliczna sukienka i odatki do niej. Warkocz jest mega, muszę tu zaglądać częśćiej:)
    http://diealeksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń