Obserwatorzy

7 lipca 2014

outfit thirteen - A SPECIAL DAY

Jej, aż mi wstyd, że znowu tu była jakaś przerwa!
Teraz na szczęście mam dużo czasu - skończyła się sesja i wróciłam do domu. Tak bardzo tego potrzebowałam. Odpoczęłam jednak zaledwie tydzień, kiedy musiałam odwiedzić swoich najbliższych, których nie widziałam milioon lat i się stęskniłam ;-) A nadto tak się złożyło, że dzisiaj miałam pierwszy dzień praktyk w sądzie - wstaję rano, 8h pracy, a potem nie mam siły.

Do stworzenia tego outfitu zainspirowało mnie kupno dużego, czarnego kapelusza i krótkiego topu z nadrukiem. Tak właściwie to nie wiem, co było pierwsze! Nawet nie liczyłam, że zmieszczę ten kapelusz (mam dużą głowę :D) i kupię go za połowę ceny, a koszulkę zauważył mój chłopak, także powiem jedno - łapcie okazje! Od razu wiedziałam, że dodam do tego jeansowe spodenki. Idealnie wpasowały się też moje stare lenonki. No i jakby na ustach mógł królować inny kolor niż czerwony <muahh>.


kapelusz : H&M
top : Stradiviarius
stanik : H&M
spodenki : DIY
pasek : Tally Weijl
sandałki : CCC
naszyjnik : Mohito
zegarek : Gino Rossi
okulary : no name


zdjęcia : mój BARTEK :*















Który stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu/Która bardziej do mnie pasuje?
Dzisiejsze z pazurem czy ostatnie łagodne pastele? :)

Buźka! 

19 komentarzy:

  1. swietny look ,bomba spodenki<3

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/nodu-pianusardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, też tam robiłam :) fajny look! :)

    lamodalena

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw!
    bardzo fajnie wyglądasz - kapelusz i spodenki spodobały mi się najbardziej, ale każdy szczegół tu do siebie pasuje, więc całość! całość wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając Twojego posta, dotarło do mnie, że również trochę zaniedbałam ostatnimi czasy swoich znajomych, więc koniecznie muszę się z nimi spotkać, zawsze fajnej energii mi dodają :) Kochana a Ty wyglądasz czadowo! jest moc na maxa!! Sama ostatnio próbuję przełamać się jeśli chodzi o krótki topiki, bo tak mi się podobają zestawione z podarciuchami, że szok! :) Kapelusik dodaje tu fajnego charakteru :) Całość absolutnie moje klimaty :) miłego dnia :) ruda pozdrawia rudą :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny top i lenonki, to mój styl ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz, szorty, bluzka, okulary - super ! Zmieniłabym tylko buty na trampki lub creepersy ale to moje indywidualne upodobania :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie leżą na Tobie te spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia w doskonałym klimacie!
    Bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze dobrane szorty, często takie jeansowe spłaszczają pupę, a Twoje układają się ładnie i ją podkreślają. Fajnie tak z pazurem, wszystko ze soba gra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak najbardziej moj klimat ! :))

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz w tym kapeluszu! Sama jakoś nie potrafię nosić tego typu nakryć głowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój styl :)
    zapraszam http://laurachol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki styl uwielbiam :) no i mój ukochany Wrocław!

    OdpowiedzUsuń