Obserwatorzy

28 sierpnia 2014

info #two - CHANGE OF ADRESS

Dzisiejszy post będzie dość krótki i raczej czysto informacyjny ;-)
Jeszcze nie wspominałam, ale mój blogspot czekają małe zmiany!

Nie będzie już    IWASJA.blogspot.com
a za to powstało NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com


Zobaczymy jak będzie z częstością postów, ale zamierzam się postarać i poza tym trochę urozmaicić tematykę. Nic nie obiecuję, bo wiadomo jak to z tym zawsze bywa, ale będę działać!


Dziękuję również patychucky.blogspot.com za zrobienie świetnego rysunku,
który póki możecie podziwiać w prawej kolumnie.


Zaczynamy od nowa (no prawie :P)...
Już niedługo nowy - jeszcze w klimacie lata - post!

8 komentarzy:

  1. ale słodko

    ________________________
    ps. a u mnie? śliczna bluza do rozdania

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah świetnie odwzorowany rysunek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely outfit and drawing :) I would love you to draw something about our blog.... if you are interesting leave a comment here : http://mmfashionbites.blogspot.gr/ :) M&MFASHIONBITES

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunek jest rewelacyjny, sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)

    Jestem fotografem z Wrocławia (www.facebook.com/panoramiceyes) i razem z portalem Kocham Wrocław rozpoczęliśmy właśnie projekt "Modny Wrocław", gdzie chcemy pokazać najciekawsze stylizacje z wrocławskich ulic. Wykonuję sesje zdjęciowe, publikujemy je na stronie KW, można tam na nie głosować i wygrać profesjonalną sesję w studio.

    Może chciałabyś wziąć udział i pochwalić się jakąś ciekawą stylizacją?
    Więcej tutaj: http://kochamwroclaw.pl/category/fotografia/modawroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)



    Jestem fotografem z Wrocławia (www.facebook.com/panoramiceyes) i razem z portalem Kocham Wrocław rozpoczęliśmy właśnie projekt "Modny Wrocław", gdzie chcemy pokazać najciekawsze stylizacje z wrocławskich ulic. Wykonuję sesje zdjęciowe, publikujemy je na stronie KW, można tam na nie głosować i wygrać profesjonalną sesję w studio.

    Może chciałabyś wziąć udział i pochwalić się jakąś ciekawą stylizacją?

    http://kochamwroclaw.pl/category/fotografia/modawroclaw/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Jasne, że tak! Chętnie. Widziałam już wcześniej ten projekt, spodobał mi się, ale właśnie za bardzo nie wiedziałam na jakiej zasadzie można się zgłosić ;) Czekam na jakieś informacje! Pozdrawiam

      Usuń