Obserwatorzy

13 sierpnia 2014

inspirations #one - BEDROOMS

Witajcie! Niby to wakacje, niby się obiecuje, że się więcej zrobi..
a i tak się na nic nie ma czasu, albo po prostu nie chce się go mieć :)
Ja w sumie ostatnio mam trochę go mniej i mniej też możliwości ze względu na remont i
spowodowany tym wszechobecny chaos - szczególnie w moim pokoju.

Nie, wcale nie był planowany! Jednak gdy wróciłam do domu ze studenckiego mieszkania z walizkami pełnymi ubrań, które nijak już nie zmieściłyby się do moich małych szafeczek - pomysł był jeden! Dobrze, że mama w pełni mnie poparła, bo wiedziała, że też skorzysta z.. nowej szafy. 
Zaczęło się od szafy.. brat sprzedał swoje meble, ja oddałam mu swoje (tak się robi interesy z rodzeństwem!). A u mnie długa na ponad 3 metry, wysoka do sufitu szafa stanęła już dwa dni temu. No a że przy okazji robienia szafy, no cóż - wypadałoby odmalować trochę ściany, to właśnie jesteśmy na tym etapie. Dzisiaj sprzedałam też swoją starą kanapę - okazja by kupić nowe, wymarzone łóżko.

Tak czy inaczej czeka mnie jeszcze trochę malowania, porządków, układania, urządzania..
i przyjemności, jakimi są zakupy. Zdradzę jedynie, że przewodnim kolorem będzie BIEL <3

Aaa i jeśli macie jakieś fajne strony sklepów, skąd urządzałyście mieszkanie/pokój czy strony z inspiracjami - z chęcią przejrzę :*

 Oto kilka moich:






















7 komentarzy:

  1. śliczne inspiracje ! <3

    __________
    ps. a u mnie?
    kobieco, modnie i? bajeczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne inspiracje wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe!
    Duża szafa podstawa :')

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje! teraz właśnie urządzam swój pokój w nowym mieszkaniu w podobnym stylu jak ten ze zdjęć :)


    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wieeeeeelkie łoża z dziesiątkami poduch i księżniczkowe toaletki to marzenie :) Cudowne są! Mam nadzieję, że kiedyś się dorobię :P hehe
    Świetny mix! :)
    A jutro zapraszam na posta o Turcji :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń