Obserwatorzy

21 października 2014

outfit #seventeen - MRS MOUSTACHE


Musicie trochę odsapnąć od gorących klimatów pięknej Sycylii z poprzednich postów,
więc na dziś zdjęcia zrobione już jakiś czas temu, ale dopiero teraz nadszedł na nie czas!

Chyba lubię takie stylizacje, nie za słodkie, z charakterem :)
Poza tym uwielbiam kapelusze, od zawsze podobał mi się motyw "wąsów", wielbię buty na grubych obcasach, cenię ekoskórę jako materiał, urzeka mnie dziewczęcość warkocza czy elegancja żakietów/kamizelek, a zgniła zieleń to przede wszystkim uniwersalność.

Co tu dużo mówić, lepiej przejdźmy do zdjęć...


koszula : Sheinside
kamizelka : ZARA
spodenki : Sinsay
rajstopy : no name
buty : H&M
kapelusz : H&M
kolczyki : Mohito
zegarek : Gino Rossi














A na koniec oczywiście nie zapomniałam o czymś z humorem:
(tak bardzo proszę o miłe słowo :P)







37 komentarzy:

  1. Dzisiaj nie wiem od czego zacząć, bo wszystko razem, jak i każda rzecz z osobna przypadła mi do gustu w 100% :)
    Skórzane szorty i koszulą są czadowe! same bym dumnie w takich paradowała :) a o takim długim warkoczu to zawsze marzyła, tylko te moje kudły to się chyba mszczą, że katowanie je farbami i prostownicami, dlatego nie chcą rosnąć grrrr :/
    Fantastycznie wyglądasz kochana- rewelka na prawdę :)
    Ostatnia fota jest mistrzowska!! :) :) hehe
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja! Podoba mi się koszula w bardzo ciekawym wzorze, oraz piękne buty! Wyglądają na bardzo wygodne <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są świetne.
    ------------------------------------------------------------
    Co powiesz na wspólną obserwację.
    Zacznij a na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/
    -------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja nie mogę jaka super koszula, cała stylizacja wygląda świetnie, ale koszula od razu przyciąga uwagę. No i super zdjęcia, wyglądasz bosko. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor włosów - zachwycam się! Świetnie! :)

    Zapraszam do mnie na
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąsy nie są moi ulubionym motywem:) Ale do Twojej stylizacji świetnie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, oszalałam na punkcie tej koszuli! Nie cierpię zwykłych białych koszul, więc czuję się okropnie, gdy muszę taką założyć na egzamin, ale ta idealnie by się nadawała - czułabym się w niej świetnie, a w dodatku byłoby elegancko, nikt nie mógłby się przyczepić, bo czarno-białe w końcu jest. A poza tym masz śliczny kolor włosów, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka stylizacja pasuje do Ciebie w 100% ! jest super, ah te wąsy :D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz genialnie ! Stylizacja bardzo na TAK !:) nie mogę się napatrzeć na kolor Twoich włosów, jest wspaniały <3 a co do kapeluszy, to równieżuwielbiam, sama ostatnio nakupowałam sobie 3 ale ciężko mi w nich chodzić, szczególnie w Trójmieście, bo mi je zwiewa i je ganiam jak oszalała hehe :p
    bardzo podoba mi się nazwa bloga :D dodaję do obserwowanych:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny look :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie włosy <3 Podoba mi się ten styl. Koszula z wąsami wygrywa :)

    http://thecaverave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna koszula. Stylizacja przemyślana, idealna na słoneczne popołudnie! :)
    Swoją drogą niedawno założyliśmy bloga. Zapraszamy do nas :)
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wąsy są bardzo marginalne. Co do stylizacji to jest genialna. Widać,że bardzo dobrze się w tym czujesz.
    http://nataliszjon.blogspot.com/ Obs?Napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow kochana! Genialnie wygladasz! Wszystko w moim stylu nawet kapelusz i buty mam takie same XD cudownie <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam właśnie na Twojego bloga i zostaję! :) Wydajesz się mega charyzmatyczną osobą.
    Piękny kolor włosów i świetny look. obserwuję!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nie każdy wyglądałby dobrze w takim zestawie, ale Tobie genialnie pasuje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love that shirt!


    Please help me by clicking in some of the links on this post,
    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/autumn-sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula!

    Pozdrawiam,
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula! A cała stylizacja świetnie się prezentuje! ;)

    pompeje.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna koszula :)
    Jeśli chodzi o motyw wąsów to najlepsza jaką kiedykolwiek widziałam :)
    Piękne zdjęcia.. i to słońce :) Achh...

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. NIEŹLE ! A kolor włosów cudo, wygląda jakby był stworzony tylko dla Ciebie !
    Stylizacją też świetna ! Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie nooo.... Koszula wręcz ODJAZD!! Bardzo ładna stylizacja jesienna ale Twoją koszulą będę się jarać najbardziej ;)
    xx

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula z wąsami - rewelacja :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw. Najbardziej pokochałam buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna stylizacja! :) z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. slicznie sie prezentujesz! <3
    bardzo.podoba mi sie koszula z wasami i genialne buty ;)



    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta koszula jest genialna! Zakochałam się w niej!:) cudownie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. piekna koszula, fajne zdjecia. cala stylizacja mi sie podoba ;D

    zapraszam do siebie: http://somethingplain.blogspot.com/ dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoo ;o jak świetnie się bawił fotograf ze słońcem, tylko pogratulować! A koszula świetna :)
    obserwujemy? jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie w komentarzu na 100% się odwdzięczę!
    http://hepimiau.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. love your shirt


    http://amandachic.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam motyw wąsów! świetnie wyglądają w takim zestawieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń