Obserwatorzy

6 października 2014

travels #one - PARADISO SICILIANO - SYCYLIA vol. 1 - Hotel Citta del Mare

  

Dziś rozpocznę relację z naszych wyczekanych i wymarzonych wakacji na Sycylii.
Co prawda, sama Sycylia nie była planowana, gdyż właściwie całe 2 miesiące nastawieni byliśmy na Grecję.
Szukaliśmy jednak wakacji na 'last minute', więc różne oferty braliśmy pod uwagę i szczerze powiedziawszy - nie żałuję, że padło właśnie na Sycylię!

* * * 

PART 1 Hotel Citta del Mare 
 Co tu dużo gadać - przechodzimy do zdjęć. Na pierwszy ogień idą te zrobione na terenie hotelu.




Moim marzeniem było zobaczyć.. palmy!



 Mieli tam niesamowity ogród egzotyczny.




Nie omieszkałam oczywiście zdjęć na tle palm...


... i na tle kaktusów również.





 Taaaaka radość! :-)


Przyszedł i czas na relaks, czyli basen, a właściwie baseny, bo było ich aż 3 + mały
 park wodny ze zjeżdżalniami, także wprost do morza.














Przepiękne zachody słońca.



  Gekony - szybkie, zwinne, małe jaszczurki. Te małe stworzonka były dosłownie wszędzie. Ogółem bały się ludzi, a najczęściej wychodziły nocą i siedziały przy lampach.


 Również nocą, hotel przybierał zupełnie inne barwy.



Jak mogłam w ogóle zapomnieć o jedzeniu! Co jak co, ale kolacja w zatłoczonej restauracji hotelowej, jedząc małże i ośmiorniczki w towarzystwie gekonów na ścianach to było coś.. nawet jeśli było tak duszno, że pot po nas spływał. Niesamowite!



To tyle pierwszej części. Już niedługo spodziewajcie się kolejnej! Tym razem bardziej, hm.. monumentalnej :)
Buziaki i piszcie jak Wam się podobały zdjęcie i jakie Wy odwiedziliście fajne miejsca - w końcu trzeba już mieć plany na 'za rok' :D



24 komentarze:

  1. To musiały być piękne wakacje! Jak widzę te zjeżdżalnie to aż mi się chce jechać na jakieś tropiki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! jestem pod mega wrażeniem! :) przepiękne zdjęcia, zapierające dech w piersiach widoki :D
    nie trzeba było nigdzie specjalnie wychodzić, bo z hotelu mieliście piękne widoki i ten ogród.... cudo!! :)
    A strój masz boski kochana <3
    widać, że wyjazd udany, buźki uśmiechnięte-czego chcieć więcej :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoo tak, ten mój "puchatek" jest mega ciepły i miły w dotyku- polecam z czystym sumieniem :) hehe
      Eeee tam nie wypoczęliście, przynajmniej w dobrych humorach i z masą cudownych wspomnień wróciliście :)
      Ja w tym roku byłam w Turcji, ale szczerze powiem, też nie wypoczęłam... ahhhh te szalone wakacje :)
      Aaaaa... i obserwuję Cię kochana, bo myślałam, że już dawno to robię :) hehe
      buziaki :*

      Usuń
  3. ooooo kurcze:):)zazdroszczę:)skoro zdjęcia wychodzą tak zarąbiście to jak to musiało wyglądać w realu!!!aż ciężko to sobie w ogóle wyobrazić:):) widoki z hotelu zarąbiste:)poranna kawa musi wyjątkowo smakować gdy się widzi takie niesamowitości:):)
    co powiesz na wzajemną obserwację????daj znać jak możesz u mnie:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Sycylii nie byłam, w Grecji natomiast tak. Grecja jest piękna, urokliwa i przede wszystkim gorąca, ale Włochy na pewno także mogą się pochwalić temperamentem. Na Twoim miejscu także wybrałabym Sycylię - brzmi tak dumnie :) Aż miło popatrzeć na te zdjęcia, można poczuć chociaż troszeczkę magię tego miejsca, dlatego też zazdroszczę! Na jedynym ze zdjęć masz przecudowne okulary!

    http://inspirationkam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej widoki są przecudowne! W przyszłości koniecznie będę musiała się wybrać na Sycylię!
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjecia! Aż zachcialo mi sie gdzies wyjechac ;3
    Prowadzisz swietnego bloga wiec bede tu wpadac czesciej :)
    Zechcialabys wpasc do mnie na bloga i ocenic moje zdjecia? Niedawno zaglebilam sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi. Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Jesli blog ci sie spodoba to milo bedzie jak zostaniesz moja czytelniczka :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Sycylii nie byłam, ale w te wakacje spędziłam tydzień w róznych miastach Włoch, Twoje fotki mi o tym przypomniały, dlatego obserwuję:) zapraszam tez do obserwacji mojego kulinarnego bloga, znajda się tam rózne pyszności, równiez włoskie, pozdrawiam:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia robią wrażenie, te piękne widoki. Nic tylko pozazdrościć i zbierać pieniądze na wyjazd. ;) Tylko mi marzy się Paryż. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie to i racja że za gorąco na kawę ale to na mrożoną:)):)ja bym tak nie umiała bez kawy;) ledwo z łóżka wstanę i dreptam kawę robić i potrzebuje parę minutek ciszy i spokoju żeby wsiąść się do "życia"


    w takim razie ja już obserwuję i czekam na rewanżyk:):)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W to nie watpie bo na zdjecia mwoia same za siebie :)
    Ciesze sie ze poswiecilas chwile i zajrzalas do mnie na bloga. Cały czas staram sie pracowac i pracować z aparatem. mam nadzieje ze kiedys odniose wymarzone efekty :)
    A jak sie podoba ogolnie blog?

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. to trzeba im pokazać jakie cudo można zrobić na ochłodę na upalne dni:):)a ja w tym sezonie albo zle szukałam albo po prostu nie było lodów kawowych -jak na złość;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne miejsca, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co za zdjęcia! bajka !!1! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! jakie widoki :) ja chcę na wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  17. No wow, jakie fantastyczne widoki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktycznie co roku jestem na sycylii tylko e w miasteczku o nazwie Siracusa (polecam) :)
    Mam tam mame wiec wakacje mam praktycznie za darmo. Jest tam piękna wyspa, świetne jedzenie, piękne morze i cudowne widoki. A miasto jest magczne. Ale jeszcze piękniejsza jest Katania <3 miasto zbudowane z kamienia wulkanicznego.

    OdpowiedzUsuń