Obserwatorzy

3 listopada 2014

outfit #eighteen - BLACK RED WHITE CHECK


No cóż, na dziś znowu stylizacja.. aby nie było większego przestoju.
Jednak zapewniam, że będzie także inna tematyka - potrzeba mi po prostu jeszcze trochę czasu :)

Nigdy bym nie pomyślała, żeby łączyć dwie różne KRATY - a tu proszę!
Okazuje się, że współgrają ze sobą idealnie, tym bardziej, że mówimy o czerni, bieli i czerwieni.


koszula : Cropp
spódniczka : Cropp
kurtka : New Yorker
torba : McArthur
buty : H&M
chustka : Glitter
pierścionki : H&M
szminka : Oriflame

zdjęcia : BARTEK




















A Wy, co powiecie o takim połączeniu? :-)

* * *

PS
Planuję zrobić coś ze swoimi włosami. Zastanawiam się między ich ścięciem a zmianą koloru na np. jasnoczekoladowy brąz. Bardziej jestem za pierwszą opcją. Wiem, że jako osoba, która kocha dłuugie włosy, mogę kiedyś tego żałować, ale chce, żeby moje odżyły, były lżejsze i zdrowsze.
BIJE SIĘ Z MYŚLAMI. Co radzicie? ;)


39 komentarzy:

  1. Piękna spódnica! a co do włosów, to aktualny kolor jest cudowny, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno i drugie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest moc kochana!! Uwielbiam Cię w takim mocnym wydaniu :)
    Niby te kraty powinny się gryźć, a tu proszę... wszystko huczy i gra! :)
    Wyglądasz świetnie, a te mini pierścionki są boskie <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle ze kolor to twoj znak szczegolny wiec lepiej je zostaw ale sciac zawsze warto a twoje i tak beda dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja myślę też o takim większym ścięciu, tylko się boję :< A kolor - masz racje, też tak myślę, tylko ile można mieć taki sam :)

      Usuń
  5. świetne buty, bardzo w moim stylu <3 a włosy masz przepiękne !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalnie, chociaż ja zdecydowałabym się na kratę albo u góry albo na dole:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw pomyślałam: Jakie ona ma czadowe włosy! A potem przeczytałam o Twoim pomyśle, by je ściąć. Szkoda by było, choć uważam, że należy próbować różnych fryzur, bawić się tym.

    A look fajny, trochę pin'up, trochę grunge.

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, też nigdy bym o tym nie pomyślała:P Ciekawie, oryginalnie. Choć zajrzałam też na poprzedni post i tamta stylizacja bardziej do mnie przemawia.
    Uwielbiam bandamki, masz śliczne włosy, zazdroszczę koloru... Dlatego bym nie przefarbowała:P A co do ścięcia, sama nad tym myślę, ale boję się, że już by mi takie nie urosły.
    Obserwuję oczywiście, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie trochę za dużo tej kratki, ale za to buty strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kratę!
    Zapraszam na konkurs z promowaniem blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kratę! Ja jedynie wsadziłabym bluzkę w spudnicę :) wydaje mi się że lepiej by wyglądało :)

    Zapraszam do mnie:)
    http://redonmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnicę :) Uważam, że wypuszczona wygląda równie dobrze, jak wpuszczona :)

      Usuń
  12. Nie zmieniaj koloru włosów i myślę, że tej kratki mimo wszystko jest za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja i super fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  14. FAjnie dopasowałaś dodatek do włosów ;)

    Kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super połączenie! a torbę masz cudowną :)
    co do włosów - polecam ścięcie, sama miałam bardzo długie włosy, do których byłam mega przywiązana, jednak zdecydowałam się ściąc i o dziwo - nie żałuje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie kratek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega podoba mi się to połączenie + wygodne vagabondy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A moim zdaniem Twoim włosom niczego nie brakuje i powinny zostać takimi, jakie są. :)

    Pozdrawiam,
    another-pony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wow!
    masz genialny styl!
    boski kraciasty look!
    podziwiam!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! W życiu bym nie pomyślała, że ta `kraciaste` połączenie będzie tak świetnie wyglądać :) Jesteś mistrzynią! ;)
    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  22. jest OK, fajnie zestawiłaś te kraty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! :) Wg mnie bardzo ładnie wyglądasz jednak kraty rzeczywiście za dużo i zakolanówki też bym tutaj odrzuciła. W kilkuwarstwowych stylizacjach nie powinno się dokładać czegoś co nie jest koniecznie, a tutaj widzę przeładowanie. Co do włosów - uważam, że i ścięcie i zmiana koloru może dobrze służyć. Widać zniszczone włosy już od nasady. Pamiętam, że kiedyś na zdjęciach wyglądały na zdrowsze. Oczywiście nie odbieraj moich uwag jako atak na Ciebie. Nie chce Ci zrobić przykrości ani dogryźć. Piszę tak by wręcz przeciwnie było lepiej. I z góry uprzedzam, że do Twojego wyglądu pewnie mi samej wiele brakuje :) Uśmiechaj się tak dalej i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każdą opinię i doceniam rady :) Hm, co do głównego tutaj motywu - kraty - to było zamierzone, chciałam, żeby to nie było takie zwyczajne, czego każdy się spodziewał. Miało być dużo kraty i jest, na dodatek w różnych kolorach - dokładnie o to mi chodziło! Widziałam gdzieś połączenia na podobnej zasadzie i uznałam je za mega inspirację. Nawet w sumie się cieszę, że nie wszystkim się podoba i wzbudza zainteresowanie. Moda to naprawdę względne pojęcie. Zakolanówki? Dołożone były w sumie w ostatniej chwili, bo nie zauważyłam przed zdjęciami, że rajstopy mają jakąś wadę fabryczną, innych nie miałam, a zakolanówki okazały się dobrą opcją. Osobiście nie widzę tu przeładowania, no ale możliwe - to miała być "cięższa" stylizacja. A włosy, tzn końcówki na pewno są zniszczone i ich ścięcie było dla mnie pewne (w moim pytaniu chodziło o bardziej drastyczne cięcie :D), a reszta - hm, raczej nie usłyszałam nigdy, że jest zniszczona, a to co widzisz u nasady to myślę, że "zasługa" odrostów.
      Jeszcze raz dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. Co do argumentacji Twojego outfitu - rozumiem i nie mam się do czego przyczepić :) Jeśli chodzi o włosy - kiedyś były bardziej odbite, dziś widać, że już od nasady są słabe. Poza tym długie włosy dodatkowo je obciążają. To taka moja mała rada, ale jestem bardzo ciekawa co zadecydujesz :) Udanego weekendu! :)

      Usuń
  24. ale świetne połączenie kratek!! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog ! ♥
    Jestem u CIebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ♥
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość wyszła idealnie! I ta chustka w stylu pin up <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna spódnica, choć ja jednak dałabym koszulę z innym wzorem lub gładką ;)

    http://followthefashion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. czerwona krata - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pin up girl!
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń