Obserwatorzy

13 listopada 2014

outfit #nineteen - SECRET WINE


Szarości i burgund - brzmi jak dla mnie idealnie! Choć szczerze powiedziawszy, gdy kupiłam ten płaszczyk, długo się zastanawiałam jaki będzie odpowiedni kolor na czapkę, szalik i rękawiczki. Tutaj prezentuje jedynie komin, bo póki co jedynie komin kupiłam. Za to, żeby szarości nie było za mało, dodałam do tego T-shirt, spodnie i torebka w tym samym kolorze.


kolczyki : i am
szminka : Oriflame
komin : New Yorker
koszulka : Reserved
płaszczyk : Top Secret
spodnie : Reserved
buty : H&M
torebka : no name


zdjęcia : przekochany BARTUŚ















Niestety płaszczyk właśnie dzisiaj oddałam do reklamacji, gdyż niestety po kilku razach na sobie, rękawy i bok, na którym noszę torebkę, straszliwie się 'zmecholiły'. Także po długich poszukiwaniach płaszcza idealnego, wszystko wróciło do punktu wyjścia. Może widział ktoś ostatnio taki, który mógłby pretendować do tego tytułu? ;-)


32 komentarze:

  1. Szkoda, że płaszczyk nie zdał egzaminu, bo wygląda super. Może warto porozglądać się za dobrej jakości materiałem i udać się do krawcowej, która uszyje Ci płaszcz idealny, pod względem koloru kroju itd. I masz pewność, że nikt inny nie będzie miał takiego samego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wiesz, co... to jest taki materiał "boucle" (to się chyba tak pisze ;P). on się tak będzie mechacił :( wątpię, żeby Ci uznali reklamację, niestety.
    właśnie taki urok wszystkich "pięknych" materiałów - często są niepraktyczne ;P

    a szkoda, bo uroczy jest ten płaszcz.
    no i pięknie Ci w nim!
    bordo to jest zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty i komin, w ogóle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz śliczny, szkoda, że tak wyszło.
    Super dobranie kolorystyczne :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz mi się bardzo spodobał,ale szkoda,że taki nietrwały :/
    całośc bardzo fajnie ze sobą połączyłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk i buty śliczne :) Szkoda, że płaszcz tak słabej jakości :( Mogę polecić jedynie kupno płaszcza od polskiego producenta - u nas w Łodzi jest pełno polskich sklepów w Ptaku - jak jest we Wrocławiu niestety nie wiem :( Sama już nie kupuję w sieciówkach i wybieram ubrania szyte w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna stylizacja! Wspaniale wyglądasz w takim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda ciekawie i jesiennie ale od strony pozytywnej oczywiście :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz faktycznie świetny. Tym bardziej szkoda, że musisz go oddać. Też lubię zestawienie szarości z bordo. Twoje wyszło bardzo ładnie :-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. burgund i szary to moje ulubione kolory ciuchowe, więc super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się komin :))

    Zapraszam do mnie:
    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten komin! Taki inny od reszty. :) Ciekawie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk prześliczny, szkoda że Ci się zmechacił:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz wygląda super, może znajdziesz podobny w lepszej jakości.
    ogromny plus, że uśmiechasz się na zdjęciach, bo to rzadkość na blogach modowych :)

    http://fashmatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękny kolor szminki, co to jest? Też taką chcę! :-)

    zapraszam do mnie na http://codzienne-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki Ty masz piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny ten płaszczyk, kolor jest przepiękny, też by mi się taki marzył, gdybym nie miała podobnego koloru włosów :P
    spodnie tez bardzo mi się podobają i jak na lakieromaniaczkę przystało, dostrzegłam też śliczny kolor pazurków <3
    może ta sztuka płaszcza, była po prostu felerna i dadzą Ci nową, bo piękny jest! :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. <3333 such cool pictures !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oj szkoda płaszczyka śliczny- komin mega ukradłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Nieźle wyglądasz :)
    Szkoda tylko, że płaszczyk nie okazał się jednak tym idealnym

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem!!
    Pozdrawiam, http://largeluggage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. płaszcz piękny ale niestety tak to jest z jakością w sieciówka, świetne są też spodnie :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  24. So chic!!! Love the combination! :*

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna stylizacja ;)

    ps. tak wgl to zapraszam na swoje aukcje, może komuś coś się spodoba ;)
    http://allegro.pl/ocieplane-botki-na-zime-mikolaj-i4820262084.html
    http://allegro.pl/piekny-damski-kozuszek-ubierz-sie-modnie-i-tanio-i4820162807.html

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacja i wreszcie blogerka, która się uśmiecha do zdjęć :)

    littlemuddle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny jest ten płaszczyk!

    Pozdrawiam
    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń