Obserwatorzy

20 listopada 2014

travels #two - PARADISO SICILIANO - SYCYLIA vol. 2 - Trips, trips and trips


Kolejny porcja zdjęć z przepięknej SYCYLII - mam nadzieję, że jeszcze lepsza niż poprzednia. Tym razem, zamiast zdjęć z terenu hotelu, będą zdjęcia wyjazdowe, z wycieczek. I szczerze powiem, że mimo, że mieliśmy naprawdę wspaniały hotel (jakiego się nawet nie spodziewałam), to dla mnie "kwintesencją" takich wakacji jest właśnie zwiedzanie. Bo w końcu chyba o to w podróżowaniu chodzi, żeby zobaczyć jak największy kawałek świata na własne oczy :-) A nie leżeć na słońcu godzinami i patrzeć na niebo, które u nas jest praktycznie takie samo :D

* * *

PART 2 Wycieczki

Na początek - MONREALE







Kolejno - PALERMO (stolica Sycylii)








Następnie - ERICE (najbardziej romantyczne miasto na wyspie)





No i - MARSALA (kopalnia soli)


Na koniec - SEGESTA (świątynia, na którą czekałam najbardziej)



No i zapomniałam o naszym wycieczkach "na własną rękę". Mieliśmy dużo zwiedzać samodzielnie, ale po tych krótkich wyprawach do małego miasteczka niedaleko nas, zrezygnowaliśmy.

Włosi są bardzo, ale to bardzo niepunktualni, a poza tym "jeżdżą jak chcą" (dla nich znak "stop" oznacza "nie musisz się zatrzymywać, ale minimalnie przyhamuj i jedź dalej").



A więc w drodze do - TERRASINI




Hotelowa plaża, do której trzeba było dojechać, czyli -
MORZE TYRREŃSKIE




Znowu - TERRASINI


Zdjęcie pod tytułem "Autobus przyjedzie za godzinę, może dwie czy wcale?"



TUTAJ - znajdziecie część pierwszą naszej podróży :)
 A tam -> duużo słońca, duużo piasku, duużo egzotycznych roślin i duużo wody!



24 komentarze:

  1. oglądając Twoje zdjęcia, zatęskniłam za latem :P
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sycylia jest przepiękna! Aż chce się tam pojechać, zwłaszcza jak tu robi się taaak zimno:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, jak już się gdzieś jedzie to warto jak najwięcej zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na Twoje zdjęcia tęsknie za latem ;)
    Masz piękne włosy , kolor jest naturalny czy farbowany?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, tylko pozazdrościć wyjazdu!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny uśmiech <3 tylko pozazdrościć!
    Zapraszam do mnie http://maxtrouble.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blogg :D <3 :* Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. az sie usmiechnelam, trzy tygodnie temu bylismy na Sycylii w prawdzei trzy dni ale zawsze cos:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, zwiedzanie jest główną atrakcją na wycieczkach za granicą ;) zdjęcia są świetne, słoneczne. ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://catchyname11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Och piękne miejsca :) I ta pogoda ;)) Każdy by chętnie teraz odpoczął na takim słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACJA!! Mogłabym oglądać te zdjęcia w kółko!! Znowu chcę lato!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, też jestem raczej z tych osób aktywnie spędzających czas, przy basenie też czasem lubię poleżeć, ale żeby jechać do nowego kraju i nic nie zobaczyć, to aż wstyd :/
    Fantastyczne zdjęcia, na żywo te widoki robią na pewno większe wrażenie :)
    A tą maxi masz świetną :)
    Pozdrawiam:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Włochy... niesamowity kraj, uwielbiam go, a Wasz sposób spędzania czasu jest odpowiedni - bo jedzie się gdzies cos zobaczyc, a nie siedziec na hotelowej plazy, tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaa, tak bardzo Ci zazdroszcze!
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny masz tyłek, taki odstający :) świetne zdjęcia i fajna miejscówa. Chciałabym tam być...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :* We Włoszech jeszcze nie byłam, ale mam nadzieje ze kiedys sie tam wybiorę! Mam tylko uwagę co do malowania brwi..wg mnie są ciut za ciemne :P
    No i ten sposób malowania..za duzo cienia na nie nakładasz i przytłacza Ci to twarz. Poza tym nasadka powinna być równa, a brew ku końcowi powinna się zwężać a u Ciebie jest jakby na odwrót. To taka mała, szczera rada ode mnie bo jesteś naprawdę ładną dziewczyną :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo a ja szukam inspiracji na kolejne wakacje :) u mnie na blogu w zakładce TROCHE SWIATA masz informacje o moich wakacjach serdecznie polecam to miejsce :) bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tam pięknie ;) świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń