Obserwatorzy

21 grudnia 2014

ABC #four - HOW TO PREPARE FOR WINTER

 Jeśli ostatnio było coś 'ciepłego' i nie trudno zauważyć było dominację różnego rodzaju futerek,
to dzisiaj będziecie mieć ich aż przesyt.

Choć grudzień już się kończy to kalendarzowa zima zaczęła się właśnie dziś, a więc warto się na nią przygotować. Szczególnie ze względu na to, że pewnie zgodnie z tradycją, śnieg i chłód przyjdzie do nas dopiero w styczniu.

A więc tak.. zestawienie najcieplejszych i najmilszych i najbardziej odpowiednich rzeczy na zimę, jakie znalazłam w szafie - wszelkie futerka, kożuszki, 'baranki', 'misie', polary i co tylko znajdziecie u siebie, teraz może okazać się konieczne!

* * * 

SWETERKI, BLUZY
czyli to, co może przydać się najbardziej.



Niby nie chodzę w bluzach, ale przecież ta jest taka urocza.
Puchowy kaptur i wytłaczany renifer na przodzie - achh!



Długo się nad nią zastanawiałam, ale jednak! Na pewno nie żałuję, bardzo ciepła i można ją założyć praktycznie na wszystko. Co z tego, że wyglądam w niej jak typowy góral :)
(outfit z nią w roli głównej - post niżej)



Kupiony rok temu i jest to chyba najcieplejszy sweter, jaki kiedykolwiek miałam.
Może dlatego chodzę w nim dość rzadko.


CZAPKI
bo przecież 'większość ciepła ucieka przez głowę'.



Mam chyba jakąś manię uroczych rzeczy, ale podobno wyglądam w niej jak mały 'słodziak'.


Podkradziona mamie. Może tu jej nie widać, ale lubię taką śnieżnobiałą biel!


Kupione dość dawno, ale jakoś ostatnio ich nie używam.
Choć gdy nie chcemy zakładać czapki - idealne.


Wiem, że miał je prawie każdy, ale po prostu ją lubię, a miłość do kotów objawia się w różnych aspektach.

SZALIKI czy też KOMINY
jak dla mnie nieodzowne tej zimy.



Najmilszy materiał, jaki może być, a na dodatek kupiony za grosze.


Jeszcze rok temu szukałam komina w kolorze głębokiej zieleni i znalazłam jeden jedyny.


'Nabytek życia' - długi, szeroki szal z  bardzo dobrego materiału, jeszcze z czasów młodości mojej mamy.
Cudo!

RĘKAWICZKI
coby łapki nie zmarzły.



Fakt, gdyby mój Bartek mi ich nie kupił, do tej pory marzłyby mi ręce na dworze.
Sówki, pandy - lubimy zwierzątka!


Jak zieleń to zieleń - do kompletu również rękawiczki.
A wszyscy wiemy, że zieleń idealnie pasuje rudowłosym!

* * *

To zdecydowanie zbyt mała kolekcja na takiego zmarzlucha jak ja!
Moi najbliżsi - już wiecie, co możecie mi kupować na najbliższe okazje :-)

Pod tę kalendarzową ZIMĘ życzę... duuużo śniegu!


17 komentarzy:

  1. mam takie same rękawiczki, a kamizelka wcale nie jest góralska, tylko cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) śliczne ubrania :) bluza z reniferem najlepsza :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jaka słodka ta bluza <3 i ten sweterek tez jest świetny :)
    A co studiujesz i który rok już? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy! Bluza z jeleniem skradła moje serce, mam sentyment do jeleni :D . Tak samo jak czapki, które uwielbiam i te urocze rękawiczki-misie, cudowne!

    Zapraszam do mnie http://czarna-korona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta góralska kamizelka jest mega fajna :)) Ja ostatnio oglądam się tylko za ciepłymi ciuszkami, bo zrobiłam się strasznym zmarźlakiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful selection, the vest is TDF, the beanies are so cute, esp the owl one, gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    Happy holidays
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimę toleruję tylko i wyłącznie dzięki mięciutkim, ciepłym swetrom i wielkim szalikom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię takie "słodziaste" rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza z reniferem oraz kamizelka najbardziej przypadły mi do gustu :) Wesołych Świąt :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności! :) Ta kamizelka i czapka z oczami są czadowe! <3 aaaaa już nie mogę się doczekać zestawu z nimi w roli głównej :)
    Kochana życzę Ci spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile tutaj jest świetnych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię na zimę, ciepłe puchate i urocze ciuchy :)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne nakrycia głowy :) http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. love it

    http://amandachic.com
    http://amandachic.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A do ciepłego sweterka koniecznie http://www.eobuwie.com.pl/polbuty-armani-jeans-z5524-21-12-black.html :)

    OdpowiedzUsuń