Obserwatorzy

13 grudnia 2014

outfit #twenty - AUTUMN FEELINGS


Buu, jak zimno, jak mrozi! Chyba pierwszy typowo jesienny post bez płaszcza. Przyszedł ten czas, kiedy coraz ciężej będzie 'wydostać się' z domu, żeby zrobić chociaż parę zdjęć, a gdy już się wyjdzie, zdejmie na chwilkę kurtkę to 'oby szybko, oby cieplej'. Mimo, że dzisiaj na zdjęciach będzie widać słońce, to wcale tak ciepło nie było i już pod koniec byłam tak zmarznięta, że nawet rękawiczki i szalik nie pomogły :)

Motyw na dziś to brązy i puchate futerka. Nie dość, że bardzo ciepłe, miłe w dotyku,
to i idealnie wpasowują się w barwy naszej polskiej 'złotej jesieni'.


koszula : Bershka
kamizelka : H&M
spodnie : Stradivarius
buty : CCC/Lasocki
torba : House
kolczyki/naszyjnik : Mohito
pierścionki : H&M
















Na koniec życzę jak najwięcej słońca w te pochmurne i chłodne dni! ;-)


28 komentarzy:

  1. ahh jaki piękny kolor włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, piękna ta jesień wyszła u Ciebie na zdjęciach, u mnie już dawno tak słonecznie nie było, aż tęsknię za tymi promieniami :/ i wcale nie widać, żeby było Ci zimno, zdjęcia raczej wyszły jakby to była wczesna jesień, tak ładnie :)
    Świetna koszula i kamizelka... ahhhhh też chcę!! <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. torba jest mega, ale najbardziej podoba mi się kamizelka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście piękne słoneczne zdjęcia, ale niestety już bardzo zimno :( ja również muszę szukać motywacji aby wyjść porobić kilka zdjęć i pędem do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny outfit, jedynie buty mi się nie podobają :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko świetne :) Masz bardzo ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zestaw :) I do tego ta piękna pogoda w tle :) Cieszę się że trafiłam na Twój blog, może wymienimy się obserwacjami ? http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super kamizelka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie wyglądasz, słodkie futerko, podoba mi się również torebka :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz sliczne włosy i usmiech :) taki promyczek słonca z ciebie w te zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te futerka- i kamizelka i to na torebce. Chociaż nie jestem zwolenniczką łączenia tak wielu bardzo odmiennych od siebie elementów, to Twój outfit rzeczywiście bardzo wpasowuje się w klimat naszej polskiej jesieni. :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw świetny i na razie nie jest za zmno taki set!:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. http://todomyfashion.blogspot.com/ Blogerskie ubrania za groszeee!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś ładna! :) Wrocław? :>

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga :) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo! :* Byłoby mi niezmiernie miło :)
    http://anitssonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jesteś ! I te włosy ... <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kamizelka i torebka taka oryginalna bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kamizelka! Strasznie mi się podoba jak łączysz różne materiały :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torba i kamizelka, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit:) Podoba mi się wszystko:), ale chyba najbardziej torba jest cudna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe buty, choć ja raczej założyłabym takie http://www.eobuwie.com.pl/botki-armani-jeans-z55d7-347h-cuoio.html :)

    OdpowiedzUsuń