Obserwatorzy

31 grudnia 2014

ABC #five - NEW YEAR'S EVE

Święta niestety już za nami, ale ja, jak co roku, pocieszam się tym, że po tygodniu czeka nas kolejna impreza, jaką jest Sylwester (co więcej, po kolejnym tygodniu mam jeszcze inną okazję - moje urodziny :), ale nie o tym dzisiaj).

Sylwester to najlepsza okazja dla każdej z nas, żeby być tą najpiękniejszą i wyróżniać się na sali.
Może dzisiaj nie powiem, jak to zrobić, ale z przyjemnością przedstawię Wam moją wersję i mój sposób na siebie.

* * *

MOJA SYLWESTROWA STYLIZACJA


W tym roku postawiłam na czerń. Klasyka, prostota i elegancja w jednym.


Może wybrałabym inną sukienkę, może coś bardziej błyszczącego, może inny kolor..
ale tę miałam właściwie tylko raz na sobie, a że bardzo ją lubię - żal, żeby leżała w szafie.




Czarne, błyszczące szpilki z czerwoną podeszwą uznałam w tym wypadku za konieczne.


Również czarna, nieco większa kopertówka z lekko błyszczącymi elementami.


Toczkami zachwycam się już od dłuższego czasu. Jednak zawsze ich ceny zniechęcają mnie do zakupu.
Los chciał, że ten znalazłam w Empiku za śmieszne 20 zł. Mini kapelusik, woalka, piórka - cudo!


Perfumy "Si" od Georgio Armani'ego. Jeden z prezentów bożonarodzeniowych. Przepiękny zapach, mega kobiecy i seksowny, idealny na takie okazje.


Co jest równie eleganckie i piękne? Jasne, że złoto. Bez niego się nie obędzie. Będę błyszczeć chociaż na paznokciach!!


Mój ulubiony, złoty zegarek. Ze względu na toczek i burzę loków na głowie, z biżuterią ograniczę się raczej do minimum. 

* * *

A jak Wasze przygotowania do największej imprezy w roku? Kreacje, jak u mnie, już od dawna czekają w szafie czy szukacie czegoś na poświątecznych wyprzedażach? :))


8 komentarzy:

  1. Sukienka jest świetna, te wstawki z siateczki dodają sexapilu :) Ja w tym roku również postawiłam na czerń w towarzystwie złotych dodatków :)
    Udanej zabawy kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja, uwielbiam czarne sukienki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka i zegarek. Mam nadzieję, że się dobrze bawiłaś w Sylwestra :)

    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek mega ! ;)
    Zaobserwuje :* http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A co powiesz na takie buty na tę okazję http://www.eobuwie.com.pl/botki-tommy-hilfiger-lucy-2c-fw56817731-mink-906.html ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mogłaś mieć tak śliczną sukienkę tylko raz na sobie??;)

    OdpowiedzUsuń