Obserwatorzy

28 stycznia 2015

outfit #twenty three - GOOD TO WEAR KHAKI


Ostatnio było bardzo zimowo, dużo śniegu, więc dzisiaj stylizacja w nieco cieplejszym klimacie. Choć pogoda nadal nas nie rozpieszcza i do wiosny jeszcze daleko, to udało mi się znaleźć dzień, który był trochę mniej ponury i w którym szare chmury nie zasłaniały całego nieba (pomijam już fakt, że z godzinę później wyszło piękne słońce, a ponadto z tydzień wcześniej, gdy temperatury sięgały +10 stopni, ja musiałam siedzieć w domu - taka ironia losu).
* * *
Wracając do stylizacji - kolor na dziś to zdecydowanie khaki. Podobno wszelkie odcienie zieleni pasują rudzielcom. Kurtkę kupiłam na wyprzedażach, przecenioną - uwaga - z 300 na 50 zł! A szal to wygrzebany skarb z szafy mamy, który pamięta jeszcze czasy jej młodości.
Nie wiem, co ja ostatnio mam z tymi skojarzeniami - w zeszłym wpisie była "Smerfetka", a dziś kojarzę się sobie z hm.. lotnikiem <?>, takim wiecie, jak z kreskówek, pilocie samolotu z wielkimi 'goglami' i w zielonkawym kombinezonie.



okulary : PARFOIS
kolczyki : i am
kurtka : promod
szalik : nn
spodnie : Stradivarius
buty : H&M
bransoletka : ami bijoux












Bransoletka z napisem 'We are infinite' to przepiękny prezent świąteczny od chłopaka.



16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja.
    Uwielbiam takie połączenia.
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely look!

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=465269458&pid=uid7441-25962271-17

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz :) Kolor skory jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywna energia i ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szal i kurtka cudownie współgrają z kolorem Twoich pięknych włosów! :)
    Pozdrawiam:))

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej smerfetko, gdzie się podziała Twoja śnieżna kraina?? :( u mnie wciąż szaro-buro, od ostatniego razu nic się nie zmieniło :/
    świetną masz ramonkę i ten szal... ja kilka takich perełek wygrzebałam z szafy.... babci hehe :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w tych kolorach :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz przepiękny kolor włosów ;) zazdroszczę!

    http://imagination-eb.blogspot.com/
    zapraszam do siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ♥. Uwielbiam twój kolor włosów i kolczyk *.*
    Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo, halo kochana, co to za zastój, czekamy na nowości :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. rude jest piekne


    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :* <3

    soyouliveonlyonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie Ci z tym uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń