Obserwatorzy

17 stycznia 2015

outfit #twenty two - WHAT IT TAKES TO BE A SMURF


Nie, nie stworzyłam takiego zestawienia, żeby upodobnić się do słynnej Smerfetki - ale takie skojarzenie przyszło mi na myśl po obejrzeniu zdjęć, całkiem zabawnie to wyszło :) I jak widać sypało dosyć konkretnie - co wcale nie wyszło nam na złe, a tylko dodało klimatu. Zima, taka prawdziwa zima może być naprawdę piękna (choć na obecne słoneczne 'przedwiośnie' również nie można narzekać). Kolorystycznie, jakoś nigdy nie widziałam siebie we wszelkich błękitach, granatach czy innych odcieniach niebieskiego, ale ten chabrowy bardzo przypadł mi do gustu i coś czuję, że bardziej go docenię!


czapka : no name
sweterek : Top Secret outlet
rękawiczki : House
spódniczka : Fashion Land
buty : CCC/Lasocki
zegarek : Gino Rossi


zdjęcia : BARTEK









Nie byłabym sobą , gdyby nie było na koniec jakiegoś 'głupkowatego' zdjęcia ;)



35 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie:D świetna czapka ::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak uroczo ;) Cudowny ten kolor swetra ;) Bardzo fajna zimowa stylizacja ;) Zostaję ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładny uśmiech :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wpadłabym na to, że do Smerfetki podobnie :) ale faktycznie - coś w tym jest! ;) piękny usmiech. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. OOooo jacie, przepięknie wyszły te zdjęcia!!! :) :) rzeczywiście przypominasz smerfetkę, ale jestes od niej o wiele ładniejsza i taka współczesna, ruda wersja smerfetki bardziej przypadła mi do gustu :) hehe
    sweterek masz fantastyczny, kolor baaaardzo Ci pasuje, powiem Ci, że też odkąd przefarbowałam włosy na rduo, bardzo polubiłam się z chabrami :)
    I miło jest popatrzec na śnieg chociaż na fotach, bo u mnie jeszcze go nie było w tym roku buu :(
    Miłego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. wlosy przykuwaja uwage, swietny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.
    Idealnie dobrane kolory. Stylizacja na wielki PLUS!

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy bardzo przykuwają uwagę wyglądasz bardzo fajnie ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne włosy! :)
    Świetnie wyglądasz.

    Obserwuje! buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wyglądasz naprawdę super i do tego ta zimowa aura... pięknie:)
    pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzinki u mnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like your blog <33 you have done such an amazing work here :D I'm already looking forward to read more about you!

    www.leclothes.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super czapka! Śliczny outfit :) masz cudowne włosy! A sweter uwiodl moje serce ! ♥ Pytałaś o wspólną obserwacje to zacznij :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super zimowe zdjęcia! i piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia i stylizacja :) A Twój kolor włosów świetnie współgra z kolorem sweterka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw ;) Idealnie pokazuje, że biała spódniczka nie tylko na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny uśmiech ,piękna stylizacja ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaaaaa.... przepiękne włosy !!!! Zakochałam się *.*
    Sweterek, buciki wszystko na plus. Masz mnie :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie Ci w tej szmince i w kobalcie po prostu mega!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś prześliczna a Twoj blog jest suuuper!! Bardzo mi miło Ciebie zaobserwować i rownież liczę na obserwacje. :** <3 Całuje!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały zestaw bardzo na TAK - świetne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej jaki masz piękny kolor włosów:) Hmmm patrząc na te zdjęcia to faktycznie przypominasz smerfetkę ale 100 razy ładniejszą :) Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  22. prawdziwa smerfetka! bardzo mi się podoba taki zestaw :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny zestaw! Masz przepiękny uśmiech, a Twój kolor włosów idealnie kontrastuje z odcieniem tego swetra! :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne zdjęcia i rzeczywiście wyszła smerfetka ^^ wszystkie ubrania boskie *,*
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. <33333 amazing outfit
    love it
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny z Ciebie rudzielec! :) Mam słabość do takich uśmiechów! :)
    Piękny blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! Jakie włosyyy!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny kolor włosów ! <3


    Ślicznie Tu :) Dodaje do obserwowanych :*

    http://madicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń