Obserwatorzy

4 stycznia 2015

outfit #twenty one - OUTFITS 2014

BYE BYE 2014, HELLO 2015 !

Mam nadzieję, że Sylwestra spędziliście równie dobrze jak ja, we wspaniałych humorach i z najlepszymi ludźmi - bo ja to się mówi  'jaki Sylwester, taki cały rok'. Mój 2014 obfitował w lepsze i te mniej dobre chwile, ale zawsze wychodziłam na plus. A następny 2015 liczę, że będzie zawsze choć ciut lepszy od poprzedniego.

Ciężko mi cokolwiek podsumowywać, bo tak naprawdę prawdziwa działalność tego bloga zaczęła się właśnie w 2014 i oby na tym się nie skończyło, a nawet rozwinęło.

* * * 
Poniżej przedstawiam te stosunkowo niewiele (bo aż 16!) stylizacji, jakie się pojawiły w minionym roku.



1.




















2.





















3.






















4.


















 


5.





















6.





















7.





















8.


















 


9.





















10.





















11.





 















      12.
  






















13.


















 


14.





















15.
LINK




















16.
LINK


















A to MOJE ULUBIONE:


Zgadzacie się z moim wyborem? Które najbardziej przypadły Wam do gustu? :)

Całuję 
:*



24 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana :* I jeszcze więcej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że przypomniałaś o stylizacjach z zeszłego roku :)) Pięknie się prezentowałaś :) oby ten rok był jeszcze lepszy :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje ! :)) najbardziej podoba mi sie nr 2, 14, 15 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy :) Każdy inny i oryginalny na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co myślisz o takich butach http://www.eobuwie.com.pl/polbuty-tommy-hilfiger-ileen-5a-fw56817721-coffee-bean-212.html ? Nie ma ich w żadnym Twoim zestawieniu, a jestem ciekawa opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo odważna w swoich stylizacjach, ale to komplement :) Widzę w nich trochę siebie, bo kiedyś miałam rude włosy i niektóre są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, że każdy jest inny, ale za to bardzo w Twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 najlepsza! i masz rewelacyjny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MAGICZNA SERIA CUDOWNYCH WPISÓW!

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój faworyt to 2! :D

    http://redonmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestawy, świetny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile wspanialych stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podoba się druga :) Podobną spódnicę z Zary upolowałam ostatnio przez madamsale za pół ceny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tej czerwonej długiej sukience wyglądałaś zjawiskowo- pamiętam, że od wtedy właśnie zaczęłam obserwować Twojego bloga :)
    Wspaniały mixior, pierwszy i drugi zestaw również są świetne, chociaż ciężko to mówić i wybierać, który najbardziej, bo wszystkie są na prawdę genialne :)
    i dopiero teraz doczytałam, że Ty kochana z Wrocka jesteś :)
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj!

    Zapraszamy Cię do założenia konta na nowo powstałej stronie www.modaiuroda.flyb.pl, która jest katalogiem polskich blogów poświęconych modzie i urodzie oraz portalem społecznościowym dla miłośników tematu. Na naszej stronie możesz zawierać nowe znajomości, udostępniać treści innym użytkownikom, komentować i dodawać do ulubionych inne wpisy, a przede wszystkim dodać swojego bloga do naszego agregatora, który będzie pobierał jedno zdjęcie, tytuł i maksymalnie pierwsze 50 słów z Twoich wpisów. Nasz portal to świetne miejsce do pokazania swojego bloga oraz zawarcia nowych znajomości.

    Pozdrawiamy
    Zespół portalu FlyB
    www.modaiuroda.flyb.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Po podsumowaniu widać że masz świetny styl i że nie kopiujesz nikogo tylko wyrażasz sama siebie, świetnie
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje! Każda bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 najlepsza! Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 12 jest moja ulubiona! Lata 50 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 też jedna z lepszych :)


    www.littlecupofart.pl -> moda,sztuka i kultura :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje . :) Masz bardzo fajny styl .

    OdpowiedzUsuń