Obserwatorzy

17 lutego 2015

outfit #twenty four - PINK & BLACK COMBINATION


Staram się urozmaicać kolory w swojej szafie i nie pozostawać wierna jedynie klasycznym czerniom, szarościom czy neutralnym brązom. Tym razem padło na pudrowy róż, w sporej jego ilości. I choć nie jestem jakąś wielbicielką koloru 'Barbie', to za to kocham pastelowe odcienie, a ten ewidentnie do nich należy.

Na temat tego płaszczyka mogłabym chyba napisać książkę. Upatrzyłam go sobie już na początku zimy podczas zakupów z mamą, ale że wcześniej kupiłam już  jeden, a cena tego jakoś nie zachęcała to sobie odpuściłam. Nie wspomnę, że już dużo wcześniej szukałam idealnego klasycznego płaszcza, którego mogłabym kupić stacjonarnie i nie musiałabym się bać, że będzie na mnie wisiał.. takiego na więcej niż jeden guzik (żebym po chwili nie zamarzła) i o ładnym, prostym kroju - ciężko było taki znaleźć. Przeciwności nie koniec - zarówno mamie, jak i chłopakowi bardzo nie podobały się takie oversize'owe płaszcze, dlatego każde z nich krzywiło się, jak chciałam taki właśnie przymierzyć/kupić. Los jednak chciał, że 'mój wymarzony' pojawił się na wyprzedażach z ceną ponad 3 razy niższą! Wtedy już nie patrzyłam na nikogo, tylko na siebie i teraz chodzę w nim, jak tylko robi się trochę cieplej :)

Aaa i zapomniałabym - niestety albo i 'stety' podczas zdjęć towarzyszyło nam dość sporo słońca, także uprzedzam i przepraszam za wszelakie głupie miny/skrzywienia, jakie widać na mojej twarzy, ale uwierzcie, nie dało rady inaczej.


zdjęcia: BARTEK
płaszcz - Bershka
golf, spodnie - no name
buty, czapka - H&M
torebka - Mohito















Buziaki!


31 komentarzy:

  1. Nooo smerfetko, nareszcie jesteś :) hehe
    Płaszczyk fantastyczny, pasteLOVE <3
    Też mam pudrowy róż, ale ja swój upolowałam w lumpie za 24 złocisze :P hehe
    Nie wiem, czy ten Twój, to nie jest identyczny, na jaki polowałam ja w Bershce, ale miętowy :D super jest!
    I dostrzegłam też bardzo ładne kolor na pazurrrkach <3
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest śliczny :)
    Zapraszam do mnie,
    www.cinnamontherapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne połaczenie.
    Bardzo lubię wszystko co różowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny płaszczyk :) jak róż jest dla mnie obojętny to pastele równiez kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz racje, płaszcz jest idealny !

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale :* Pozdrawiam ciepło z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. ile poczatkowo kosztował ten plaszczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, świetna stylizacja! Płaszczyk i czapa cuuudna <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny płaszczyk :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszcz, od dawna szukam czegoś w tym kolorze - teraz już wiem gdzie bedę mogła go znaleźć, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. c u d o w n y płaszczyk! śliczna jesteś :*

    ♥ www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz jest super, uwielbiam pudrowy róż, chociaż muszę przyznać, że kiedyś unikałam wszystkiego w tych odcieniach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Randomly found your blog and can’t express how I like it! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I’ll be happy to see you in my blog!)

    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!
    http://amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz , rzadko kiedy podoba mi się stylizacja od stóp do głów , a teraz właśnie tak jest <3
    OBSERWuJE :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz a płaszczyk jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie wyglądasz w takim pudrowym różu! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny plaszczyk ktory napewno sie wyrozni wsrod wszystkich czarnych kurtek, plaszczy na ulicach;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja i cudowne włosy ! <3

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne połączenie, wspaniałe włosy!!!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, ten kolor włosów! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś podobna do Pani Ekscelencji ;)
    Mam takie same buty, uwielbiam je <3
    Płaszczyk niestety nie podoba mi się, nie mój styl, ale reszta stylizacji mega :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny kolorek włosów ! a płaszczyk- cud miód. Ja aktualnie poluję na pastelowy płaszczyk ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja :) http://damianomodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten róż bardzo ciekawie prezentuje się z Twoim kolorem włosów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny pastelowy zestaw, cudnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń