Obserwatorzy

12 lutego 2015

shopping #ten - TREASURES OF XMAS, BIRTHDAY AND SALES

Ojej, znowu taka długa przerwa! Ale mam ogromne usprawiedliwienie - sesja egzaminacyjna.
Na szczęście, dziś jestem już po ostatnim egzaminie, no chyba, że gdzieś mi się noga podwinęła, ale jestem dobrej myśli!

Hm.. a dzisiaj ze względu na to, że dawno nie było takiego postu - zakupowe zdobycze. Jednak w trochę innym wydaniu. Ten czas tak szybko zleciał, już prawie połowa lutego.. no a przecież niedawno były święta. A że zaraz na początku roku miałam urodziny i że styczeń był miesiącem wyprzedaży to parę prezentów udało mi się zdobyć i otrzymać.

TAK WIĘC ŚWIĄTECZNO-URODZINOWO-WYPRZEDAŻOWE SKARBY




Prawda, że przepiękny kolor? A jaki miły w dotyku! Już dużo wcześniej szukałam takiego, a tu mama widać wie wszystko i zawczasu zdążyła kupić, schować i wyciągnąć w odpowiednim momencie.
/Top Secret outlet




Białej bluzy ze zwykłym czarnym napisem też szukałam! Tutaj wykazał się chłopak :)
/ Top Secret


Uwielbiam tę bransoletkę. Napis 'We are infinite' nie dość, że cudowny, to idealnie pasuje do nieskończoności i jest cytatem z jednego z ulubionych filmów mojej drugiej połówki.
/Ami bijoux







Tangle Teezer chciałam kupić już dawno, ale że miałam już szczotkę z włosia dzika to ta zeszła jakoś na drugi plan. Na szczęście, ktoś wiedział co mi kupić! I teraz na nic innego bym jej nie zamieniła.


Jak pewnie większość - również pokochałam minimalistyczne naszyjniki! Szczególnie upodobałam sobie znak 'puzzla'. Kolejna błyskotka od tego jedynego :)



Do tej pory nie mogę uwierzyć, że ta torebka kosztowała całe 25 złotych! Również sprezentowana.
/Reserved




Niby polowałam na czarną skórzaną kurtkę, ale tę znalazłam na mega promocji i szczerze powiedziawszy to po założeniu, ta w kolorze khaki prezentowała się o wiele lepiej. Co więcej przecena z 300 na 50 złotych też niczego sobie!
/Promod



Zima zimą, ale przecież zaraz wiosna! Przydadzą się, a tak bardzo mi się spodobały.
/PARFOIS





Zwykłych T-shirtów nigdy dość! Szczególnie takich z niebanalnym napisem. Jakieś 30 złotych.
/Zara





Eh, takiego płaszcza szukałam całą zimę i jest! Przecena z 350 na 110 złotych.
/Bershka




Nie od dziś uwielbiam kołnierzyki! Całkiem przypadkiem, kupiona tuż przy kasie za jakieś 15 złotych.
/Bershka



No i czapka do płaszcza jak znalazł !
/H&M


Co prawda, to nie do końca wszystko, ale resztę zostawiłam niestety w domu. W następnym poście spodziewajcie się dużo różu! :-)


16 komentarzy:

  1. bluzeczka w kratkę mi się podoba bardzo :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka o całowaniu chłopaka najlepsza:P A co do Tangle Teezer to chyba tak jest, że jak ktoś spróbuje to już nie wyobraża sobie innej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobaltowy sweterek rewelacja!

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do skorzystania z II edycji Akademia Cosmopolitan - Siła Kobiecości.
    Więcej informacji na www.simplywithpassion.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą TT i jestem bardzo zadowolona, poza tym piękny płaszcz i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wierna TT od kilku lat i wiem, że to już się nigdy nie zmieni :))
    Płaszczyk z bershki świetny.
    Zapraszam na moje początki : elpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, już myślałam, że w sen zimowy zapadłaś :P hehe
    Ten chabrowy sweterek jest fantasyczny- sama uwielbiam takie kolor <3 ale od razu skojarzył mi się z Twoją sesją- smerfetką :) hihihi
    i jeszcze ten płaszczyk pastelowy- aaaaa super! ja chyba przymierzałam się do takiego w Bershce,ale miętowego :/ tylko, że ja żul ostatnimi czasy jestem i czekam aż jeszcze potanieje :P hehe
    pozdrowonka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk z bershki :)
    Zapraszam do siebie ---> http://blaackmermaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo też miałam kupić ten różowy płaszczy z Bershki :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Yes, I follow you on gfc #136, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter i torebka genialne!

    Zapraszam do nas ♥ Będę wdzięczna jak klikniesz w banner SH ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. póki co,chce mieć własnie takie a'la ombre, z naturalnym kawałkiem od nasady-to mega wygodne,nie trzeba tak często farbować... i czuję się w sumie jakoś tak 'wyraźniej' :) Fajnie, że uważasz tę zmianę za korzystną, bo dostałam też już sporo komentarzy krytycznych w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cute stuff! lovely!

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=456887679&pid=uid9444-26670538-10

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałości zakupowe :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Och ile łupów, sweterek pierwszy jest cudowny ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te twoje skarby, a sweterek jak dla mnie najlepszy i ten kolor!! <3

    OdpowiedzUsuń