Obserwatorzy

19 marca 2015

ABC #six - WHAT TO WEAR FOR FIRST DAY OF SPRING

Pierwszy dzień kalendarzowej WIOSNY  już za 2 dni. Póki co, pogoda nam dopisuje, ale - z tego, co mi wiadomo - zdąży się to zmienić do weekendu, dlatego dziś zamiast jednego zestawu, będą dwa! Jeden typowo letni (może o dziwo, słońce nas mile zaskoczy w sobotę z rana), choć i tak wydaję mi się, że jeszcze raczej nie czas na krótkie spodenki i chodzenie bez kurtki. A drugi nieco cieplejszy (może i mniej kolorowy, ale wystarczy mały, barwny dodatek i będzie dużo bardziej wiosennie), ale sądzę, że i tak szybciej założymy coś takiego, wychodząc z domu i co najważniejsze - nie zmarzniemy :-)


  ZESTAW 1


T-shirt : Reserved
ogrodniczki : Romwe 
buty : Nike
torebka : Mohito
pomadka : Inglot
lakier : Avon
bransoletka : no name






ZESTAW 2


T-shirt : ZARA
ramoneska : Promod
spodnie : Vero Moda
kapelusz : H&M
buty : H&M






Buziaki i do następnego!


35 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw baaaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba przypadły mi do gustu :) Nike cudne , świetne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, który zestaw bardziej przypadł mi do gustu.
    Obie stylizacje świetne.
    Pastelowa torebka z pierwszego zestawu chyba najlepsza <3 !

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dwa zestawy skradły mi serce :) a ogrodniczki z pierwszego.. cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestawy, fajne połączenia i modne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  6. to jeszcze raz tak poprawnie :) super zestawy i mega modne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne rzeczy <3 szaleje za tym melonikiem z HMu , szkoda ze sa takie drogie :(

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis, a zestawy sa genialne <3 my juz obserwujemy i zapraszamy do nas ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak zapowiadali, że od weekendu znowu ma wrócić zima, a tu proszę... budzę się a zza okna wita mnie piękne słonko :)
    Także ja na pewno teraz bardziej skłonna jestem do tego pierwszego zestawu... jest już bardziej wiosenny i taki świeży :) portki podariuchy sa boskie :)
    I te piękne żonkile..... <3 kocham te kwiaty!
    udanego weekendu kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. aktywność fizyczna to podstawa! piękne skarby nam zaproponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zestawy, Nike super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy świetna, ale zestaw 2 nałożyłabym z wielką chęcią ;-)

    OdpowiedzUsuń

  13. Mogłybyśmy prosić o kliknięcie w linki w naszym nowym poście ?
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć. Z góry dziękujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawy, ale ja zachwycam się pomadką z inglota ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zestawy :) 2 przypadł mi szczególnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zestawy są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa zestawy bardzo mi się podobają, jednak chyba ten pierwszy to zdecydowane lato, przynajmniej dla takiego zmarzlaka jak ja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy całkowicie skradł mi serce! Torebka mojego ulubionego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super inspiracje stworzyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy ale zakochałam się w butach

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacje <3

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawy, ostatnio sama bardzo intensywnie poluje na ogrodniczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosna aż kipi! Wbrew temu, co za oknem.

    OdpowiedzUsuń