Obserwatorzy

10 marca 2015

outfit #twenty six - HOW TO KISS A BOY


Co prawda, zdjęcia zostały zrobione prawie przy zachodzącym słońcu, ale blogger jakoś zmienił ich kolory w tym wpisie, są zbyt przesycone, a skóra czasem aż pomarańczowa, grr. Niestety nic na to nie poradzę. [EDIT: Problem został naprawiony.] Chociaż pogoda nas w końcu rozpieszcza! Za to kocham Wrocław - za to słońce, temperaturę, nawet w lutym czy marcu. Może na krótki rękawek jeszcze nie czas, ale wystarczy założyć do tego wiosenny płaszczyk i można spokojnie wychodzić.

* * * 
Dzisiaj w sumie monochromatycznie. Czarny, biały, kremowy - właściwie tylko fiołkowa pomadka się wyróżnia i tak miało być. Nie kolory tu mają grać główną rolę. Co więcej? Kapelusze uwielbiam, ten tutaj dodaje tyle uroku, że nie wyobrażałam sobie go wtedy nie założyć. Podobnie było z futrzaną kamizelką, bez niej byłoby zbyt nudno i zwyczajnie. Miało być elegancko i skromnie (no skromnie może nie wyszło :), więc jest czerń połączona z bielą. Czarna, zwyczajna spódniczka z kontrafałdami przełamana przeźroczystym paskiem tiulu i biały T-shirt z genialnym napisem z przodu i z tyłu. Takim sposobem, oficjalny biało-czarny outfit wcale nie musi być bez życia.


kapelusz : H&M
T-shirt : ZARA
kamizelka : H&M
spódniczka : FashionLand
buty : no name
naszyjnik : no name
zegarek : Gino Rossi


zdjęcia: BARTEK





























Buziaki, do następnego!


62 komentarze:

  1. świetny look

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, klasyka :) Ukradłabym Ci kapelusz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz uroczo i masz śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szminka, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor pomadki na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie, świetny Tshirt i mega kolor włosów!

    Zapraszam na rozdanie z EchoPaul i nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/shdiy-owe-spodnie-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko i kapelusz super! Podoba mi się zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooooo kochana, skromnie to na pewno nie wyszło :P hehe za to modnie, stylowo i mega oryginalnie :) Ty jak zwykle wyglądasz super! :) Kamizelka bardzo mi się podoba i ten t-shirt- świetne napisy :P hehehe
    Kolor pomadki również moje klimaty- sama uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane <3
    Ahh... ten Wasz Wrocek... Wy to zawsze tam macie słoneczną Ibizę :) hehe
    Pozdrowionka kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co tam kochana, napisałaś w końcu do Sheinside? :)

      Usuń
    2. Spróbuj, nic nie stracisz, a możesz jedynie zyskać :)

      Usuń
  9. świetnie Ci w kapeluszu, a kolor szminki obłędny:)

    dziękuję, również zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, fajne połączenie warstw, podoba mi się :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz genialnie! Uwielbiam stylizacje w kolorach bieli i czerni. Sprawiają, że zawsze wygląda się szykownie. Dodatkowo ogromnie podoba mi się twoja kamizelka i kapelusz (mam podobny!).

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super ;-) a włosy nadają charkteru!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna spodniczka! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, masz fajny styl, może spodoba Ci się moja biżuteria na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja najbardziej podoba mi się spódniczka i kapelusz tylko nie jestem przekonana do odcieniu szminki, a tak to jest super :P aa i genialny kolor włosów ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna kamizelka, rewelacyjnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, buty i spódniczka są boskie ;) Bardzo pasuje Ci fuksja na ustach do koloru włosów ;)
    Bardzo ciekawy blog, chętnie do Ciebie wrócę i zapraszam też do siebie, może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękna! Twoj uśmiech jest tak magnetyczny ze nie możemy oderwać wzroku od zdjęć :) Fantastyczna stylizacja ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. That lips color defenitly fits the title <3 And also this photos follow the instructions just perfectly

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna kamizelka! Fajnie, że dodałaś kapelusz, dzięki niemu jest trochę niestandardowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ahhh wspanialy kolor na ustach i swietna koszulka<33

    OdpowiedzUsuń
  22. ahhh wspanialy kolor na ustach i swietna koszulka<33

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor pomadki stworzony dla Ciebie i ta spódnica kapitalna! Bardzo fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Omg, I love your tees and the skirt! Looks so cute and chic! <3


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny kapelusz, całość ciekawie się prezentuje, szminka bardzo unikatowa :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super style. I love your hair, its amazing :)
    you are pretty!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny outfit i mega oryginalna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo moje buty! ;)
    świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zestawienie, ciekawa spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi Gorgeous
    I love your blog You have great idea's of styling
    Lets follow each other ?
    Please let me know I blog about latest trends and lifestyle
    Kisses
    http://www.irenadworld.com/
    Irena D

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny T-shirt!
    Cudowna jestes:) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :) Futerko mega ♥
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ♥ http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz rewelacyjnie i masz rację taki outfit nie musi by wcale bez życia! Do tego kolor ust to strzał w 10!:))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie wszystko się komponuje;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękny uśmiech :) Świetny zestaw i koszulka !

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny zestaw, świetny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny strój :) podoba mi się tak koszulka :) i kapelusz bardzo stylowy :) pierwszy raz wpadłam na tego bloga , ale bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    angelinacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy zestaw, nieoczywisty, świetna spódnica. NO i włosy -genialne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz! <3 Fajna koszulka ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wyglądasz, cała stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. z tym fioletem na ustach wyglądasz zdecydowanie "the most kissable!" A za futrzaka ogromne brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne buty i spódniczka. Kolor ust dla mnie trochę zbyt odważny ale widać, że u Ciebie wygląda całkiem ciekawe w tej całej stylizacji. Poza tym ze zdjęć czuć już prawdziwą wiosnę, której się doczekać nie mogę. A kapelusze ? - Sama kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wYGLADASZ SUPER!!! A KOLOR POMADKI WYMIATA!

    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super wyglądasz:) spódnicę masz boską ❤

    OdpowiedzUsuń
  45. Kogoś mi przypominasz, ale kogo to za groma sobie przypomnieć nie mogę!
    Niby się nie widzieliśmy, ale z taką urodą to bankowo na ulicy bym cię teraz poznał :D

    Zapraszam też do siebie, nowy, męski blog - http://eleganckopoprawni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedziałaś pod postem kumpla i dobrze, że w ogóle znalazłem tę odpowiedź haha, bo jak widzisz, bloga prowadzimy we dwóch :D
    A co do tej osoby to jeszcze pomyślę, poobserwuję, a nóż coś mi zaświta :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz bardzo ładne buciki, uwielbiam koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ten zestaw jest kapitalny!
    jest tak spójny, tak dobrze skomponowany... i tak wydaje się do Ciebie pasować, że nie wiem, co jeszcze mogę tu dodać :)
    chociaż nie, wiem - ukradłabym Ci go bez chwili wahania ;)

    bo do takiej stylistyki, to ja mam słabość - dużą słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam słabość do takich butów :) Tylko te usta niestety do mnie nie przemawiają :( Ale mimo to wyglądasz super :)

    Buziaki,
    TheFiorka.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialna stylizacja, pięknie wyglądasz, bardzo stylowo,super koszulka i usta!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny zestaw, intrygująca szminka.. no i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz! z przyjemnością zaczynam obserwację!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Broda u faceta jak włosy na ci.p.c.e... bleee

    OdpowiedzUsuń