Obserwatorzy

4 marca 2015

outfit #twenty five - BLACK RED WHITE CHECK FOR MEN


Mam dziś dla Was coś zupełnie innego. Co prawda, będzie to stylizacja, ale nie dla kobiet, a dla MĘŻCZYZN. Kto by pomyślał, że kiedykolwiek mój B. założy na siebie jakikolwiek inny kolor niż czarny, szary i brąz? A jednak! W czerwono-czarnej kracie wyjątkowo mu do twarzy. Czasem to mnie się nie chce i to on wyciąga mnie na kilkugodzinne zakupy - ideał. Poza tym, chyba każdy facet wygląda nieskazitelnie w koszulach ;-)


zdjęcia: JA
model: BARTEK
koszula / spodnie : H&M
T-shirt : Bershka
kurtka : Pull&Bear
 czapka / komin / torba / buty : Reserved














Pamiętacie również wersję DLA NIEJ (LINK do tej stylizacji)? Komu lepiej w kracie :D?

                            

Buziaki, do następnego!

27 komentarzy:

  1. ale fajnie:) świetna koszula :) Twoj B. nie protestował wzięcia udziału jako model ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja po raz drugi powaliła mnie na kolana, bo z tego co pamiętam, to chyba właśnie od wtedy zaczęłam Cię obserwować :) hehe
    Ja coś mojego faceta nie mogę przekonać, bo koszul w kratę grrrrr :/ ale sama dumnie noszę, nawet wczoraj robiliśmy sesję, także niebawem się pojawi i też właśnie w koszuli w czerwono-czarną kratę :) hehe
    buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ubrany facet!
    Znalazłam Twoja stylizację na Modnej Polce,świetnie wyglądasz,obserwuję tam i tu:)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zestaw dla pary ! Masz fantastyczne włosy !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oboje wyglądacie świetnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. krata krata - uwielbiam kratę! świetnie wyglądacie i kupuję obydwa zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kratę uwielbiam, a obie stylizacje bardzo mi się podobają!:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oboje wyglądacie bosko! Bardzo podobają mi się te stylizacje, chociaż ja bym zmieniła u ciebie górę, ale to już mój gust. Ogółem jest super :)

    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja! a kratę uwielbiam :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio podobają mi się faceci w koszulach w kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zestawy pięknie się prezentują. Bardzo lubię kratę i mocniejszy akcent w stylizacjach! Tylko pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka suuuuper ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej chyba podoba mi się w damskim wydaniu, aczkolwiek męska płeć też całkiem całkiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. kratka <3

    _____________________________
    must have of the season
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten typ kraty! Właśnie kupiłam sobie taką koszulę! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie koszule :) A kolor kraty jest nieziemski :)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nicely styled!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oboje wyglądacie w kracie bardzo charakternie. Pasuje do Was :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy wpis : http://kingefashion.com/love-sneakers/ - zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych! Będę tutaj częściej zaglądać. Buziaki, Kingefashion ;*

    OdpowiedzUsuń