Obserwatorzy

27 kwietnia 2015

outfit #twenty eight - I HAVE BEEN TO PARADISE


Po kolejnej długiej przerwie, kolejny nowy post. Niestety, zaczynając pracę nie myślałam, że pochłonie ona większość mojego czasu.. już nie mówiąc nawet jeszcze o uczelni. Zazwyczaj pracuje od poniedziałku do soboty i dopiero ok. 19 jestem w domu, a co drugi weekend zjeżdżam do rodzinnego miasta, więc jedyny wolny dzień to co druga niedziela. Tak się też stało wczoraj! Ostatnio bardziej doceniam też wolny czas i nie obijam się, a razem z chłopakiem poświęcamy go na gotowanie i spacery po mieście.

Odnośnie stylizacji - takie ogrodniczki kupiłam już z rok temu, świetnie się noszą, są nieco luźniejsze, więc - o dziwo - nie wyglądam w nich grubo. Była kiedyś (TUTAJ) ich wersja wiosenno-pastelowa, a dzisiaj nieco ostrzejsza. Już dawno myślałam, żeby założyć do nich czarne rajstopy, a żeby było utrzymane wszystko w bardziej sportowym stylu, dodałam biało-czarna bluzę z minimalistycznym napisem. Do tego czarne botki na grubym obcasie, biała opaska na głowie i jest - ogrodniczki nie muszą być tylko typowo dziewczęce.

zdjęcia : BARTEK


bluza : Top Secret
ogrodniczki : Romwe
buty : H&M
opaska : Glitter
zegarek Gino Rossi
bransoletka : ami bijoux















Buziaki i do następnego! :*


50 komentarzy:

  1. Takze mam tylko co drugą niedziele wolną . :(
    Bardzo mało czasu dla Siebie.
    Ogrodniczki są super :*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit, ogrodniczki wow :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie stylizacje nawiązujące troszkę do lat 50:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogrodniczki nosiłam ostatnio chyba w podstawówce ;) świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, wyglądasz rewelacyjnie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :) również uwielbiam ogrodniczki, ale tej wiosny jeszcze nie odważyłam się w nie wskoczyć :D Zapraszam na moje początki: thesimplyred.blogspot.com
    obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny zestaw, super są te ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalne te ogrodniczki! fajnie wyglądają w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna stylizacja, uwielbiam ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! :) Ogrodniczki znów wróciły do mody <3 Też muszę sobie jakieś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja! Ogrodniczki na plus :D Świetny blog - obserwuję :D

    Zapraszam do mnie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia, przepiękne miejsce no i cudowna Ty ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna, uwielbiam taki luz - ale to Twoje wlosy zachwyciły mnie najbardziej, są świetne :))))

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety, u mnie z tą systematycznością też bywało różnie, pracuję, do niedawna jeszcze studiowałam, więc ciężko mi było wszystko pogodzić :/
    Ogrodniczki zawsze kojarzyły mi się z kobietami w ciąży, ale ostatnimi czasy meeeega dużo super zestawów widziałam z nimi w roli głównej ( w tym Twój) aż sama nabrałam ochoty, by sobie takie sprawić :) :)
    Super wyglądasz kochana! :)
    i świetna pomadka <3

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie co raz bardziej mnie kuszą :D hehe

      Usuń
  16. całość świetnie gra z kolorem Twoich włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ogrodniczki w każdym wydaniu (też mam post z ogrodniczkami;p). To jeden z tych trendów dzieciństwa, który trwa aż do dzisiaj ;-) świetne zestawienie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. całość wygląda świetnie! ♥ bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały outfit bardzo na TAK! do tego dobre foty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogrodniczki - moje marzenie od dzieciństwa ;) Może w tym roku uda mi się znaleźć takie, które będą leżeć tak dobrze, jak Twoje ;) Zdecydowanie muszę przeszukać stronę Romwe, może jeszcze będą ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta stylizacja! Ogrodniczki w tej wersji podobają mi się bardziej niż z pastelami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, zakochałam się w tych ogrodniczkach! :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super wyglądasz, mega ! :) Ogrodniczki są super, sama na takie poluję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne włosy i styl! :)

    Zapraszam na mojego bloga poświęconego na razie głównie zdrowemu odżywianiu :)
    http://dietabezwysilku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jak zawsze zachwycona!!! pięknie

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :)) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja i te cudne włosy :)Ślicznie .
    Zapraszam http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodenki są cudowne! :D
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, fajne ogrodniczki i piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten kolor wlosow idealnie do Ciebie pasuje . Ogrodniczki sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogrodniczki plus bluza = cudowne połączenie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz :) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak wspaniale się prezentujesz :) I masz takie ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw, ogrodniczki są super, a Twoje włosy przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zestaw rudzielcu! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogrodniczki cudo!! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog i świetne zdjęcia. Na moim blogu modowym pojawił się równiez post w ogrodniczach : http://kingefashion.com/big-pink-bag/ . Zapraszam serdecznie na bloga. Dodaję do obserwowanych, będę częściej tu zaglądać. Buziaki Kingefashion;*

    OdpowiedzUsuń
  38. zestaw świetny! bardzo pasuje takie połączenie kolorów do twojej urody :) obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja i mega zdjęcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Usta cudowne!
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Coraz bardziej przekonuje się do ogrodniczek :)
    Masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń