Obserwatorzy

24 maja 2015

other #one - BLACK + WHITE

Dzisiaj nieco inaczej. Trochę stylizacji, trochę inspiracji, trochę ubraniowych propozycji - związanych właśnie z konkursem Rexony "BLACK + WHITE". Konkurs się już dawno skończył, a ja zupełnie zapomniałam, że miałam gdzieś 'schowany' taki post. Jak można się domyślić, motywem przewodnim będą te dwa, zupełnie ponadczasowe kolory. Szczerze powiedziawszy to ciężko byłoby mi się zdecydować, który z tych kolorów lubię najbardziej - czysta, delikatna biel czy klasyczna, wyszczuplająca i zawsze dobrze wyglądająca czerń? Jak sądzicie? Poniżej macie kilka moich propozycji - cześć eleganckich, część bardziej sportowych a część nieco pomieszanych. Może to ułatwi odpowiedź na pytanie! Mnie osobiście chyba najbardziej przekonują numery 1, 3 i 4!



ZESTAW NR 1 



ZESTAW NR 2



ZESTAW NR 3



ZESTAW NR 4



ZESTAW NR 5




10 komentarzy:

  1. Wszystkie fajne, ale najbardziej podoba mi się trzeci :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny każdy. chętnie bym założyła każdy z osobna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawienia genialne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenia b&w! :) Wszystkie propozycje mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się 3 zestaw, ale inne też są fajne!

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw nr 1 i 4 po wymianie torebki lub spódnicy na coś bez frędzi są świetne!

    OdpowiedzUsuń