Obserwatorzy

30 maja 2015

outfit #thirty - SCHOOL AND CLASSY


Jeden post na tydzień? Staram się utrzymać takie tempo! Co prawda, czerwiec będzie 'gorący', bo a to praca, a to obrony, ale.. już z górki. Praca tylko co jakiś czas i to na parę godzin, a wszystkie rozdziały już napisane - zostały tylko małe poprawki, dopiski, wstęp, zakończenie, bibliografia, wykaz skrótów, spis treści i inne takie bajery.

* * *
A żeby pozostać w typowo szkolnym klimacie - baardzo dziewczęca i urocza stylizacja na co dzień. Nic tak bardzo nie kojarzy mi się ze szkolnymi mundurami jak białe kołnierzyki, kraciaste wzory, spódniczki, plecaki i ciemne, głębokie kolory. Tutaj padło na burgundowy i granat! Czasem chciałoby się wrócić do tych lat :) Bluzkę znalazłam za jedyne 15 zł na ostatnich wyprzedażach, a spódniczka to już dość dawny, internetowy zakup. Ten czarny plecaczek ma chyba milion lat! Nosiłam go jak byłam mała, a potem przestał mi się podobać i wrzuciłam go 'na dno szafy' - teraz przeżywa drugą młodość. O tym, jak bardzo uwielbiam kapelusze i kołnierzyki już nawet nie będę wspominać.


 bluzka : Bershka
spódniczka : Fashion Land
kapelusz : H&M
plecak/buty : no name















'Tylko się nie wywróć, Ciamajdo!'



zdjęcia : BARTEK


29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spódniczka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko! :) Warkocz dodaje stylizacji uroku! Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka fajna kolorystyka :) klasyka i to w dobrym wydaniu :)
    Pozdrawiamy z Basią http://labarbaretta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest śliczna! W dodatku za takie pieniądze, to już prawdziwy skarb w Twojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Już nie mówię, że zauważyłam ją dopiero przy kasie wśród zakupów innej babki i szybko pobiegłam jej szukać, a znajdując metkę, nawet się nie zastanawiałam :))

      Usuń
  5. Stylizacja idealna! Uwielbiam taki styl, takie kolory. No i ten biały kołnierzyk! Zakochałam się :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw! Wyglądasz fantastycznie! Aż ciężko od Ciebie oderwać wzrok ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stylizacje w klimacie retro. Rozkloszowane spódniczki to moja mała miłość. Sam też jestem fanem różnorakich koszul, więc nie może mi się nie podobać Twoja propozycja :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dziewczęco :) Jak uczennica :) Powodzenia na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Oryginalna stylizacja. Podoba mi się ;)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. obłednie białe zęby! wybielane? bo są śliczne <3 stylizacja również! :)

    jeśli masz ochotę zapraszam na whiteeandblack.blogspot.com
    lumpeksowe łowy i przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta stylizacja jest genialna! powodzenia na obronie:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękny kolor włosów. Pisanie pracy, nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy, ale później będziesz miała ogromną satysfakcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś :) Fajnie wyglądasz, pasuje Ci taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to powodzenia w utrzymaniu tego tempa i w kończeniu pracy! :) Do twarzy Ci w takim stroju, bluzka jest prześliczna, a za 15 zł? To już całkiem obłęd :) Masz śliczny kolor włosów, też pasuje do tego wdzianka :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam , zostałaś nominowana do zabawy http://changeslifee.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
    Świetny blog , pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka jest super !
    http://mlodamarika.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. JAK WSPANIALE!!! ALE TY ZAWSZE TWORZYSZ NAM TAKIE PIEKNE POŁĄCZENIA
    ➳ pozdrawiam
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodko i zgrabnie, ale przy tym charakternie. Nie jestem tylko przekonana do plecaczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz,wszystko ładnie do siebie dopasowane. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny masz kolor włosów. Nie mogę oderwać od niego wzroku :P

    OdpowiedzUsuń
  23. super <3

    Mój ostatni tekst na blogu: Jaki wybrać wideo domofon?

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny uśmiech!
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń