Obserwatorzy

17 maja 2015

outfit #twenty nine - THAT'S AWESOME


I (muszę zacząć zdanie od 'i') znów kolejny post po równie długiej przerwie. Nic na to nie mogę poradzić. Trzeci rok, obrona, praca rządzą się swoimi prawami! Szczerze powiedziawszy to już nie mogę się doczekać wakacji, jeszcze tylko troszeczkę.

Co by za dużo nie marudzić.. było nieco wietrznie, nieco pośpiesznie i odrobinę upalnie, ale daliśmy radę. Chyba jeszcze nie wspominałam (albo nie pokazywałam) jak bardzo lubię połączenie niebieskiego i fioletu. Błękitna spódnica za kolano wisi w mojej szafie już od dość dawna, jakoś nigdy nie było na nią okazji, teraz na pewno to się zmieni. Do koloru chabrowy sweterek i fiołkowa pomadka - i zrobiło się kwiatowo! Natomiast prosty top z nadrukiem i białe szpilki są zawsze niezawodnym rozwiązaniem. Torebka też jeszcze nie miała swojej premiery - a jest taka, jaką sobie wymarzyłam, po prostu idealna i to za jedyne 25 zł, kolejny 'zakup życia' - jak ja to nazywam.


top : H&M 
sweter : Top Secret outlet
spódnica : Reserved
torebka : Reserved
buty : no name


zdjęcia : BARTEK




















A na koniec zdjęcie (z przymrużeniem oka) pod tytułem: "Dlaczego musisz tak wiać, wietrze?!" :D


Buziaki i do następnego
(już nie mówię 'oby szybszego' niż ostatni, bo pewnie znowu czas mi na to nie pozwoli)! :*


28 komentarzy:

  1. Aż grzechem by było, gdyby nadal taka cudna spódniczka wisiała w szafie i zbierała kurz :( widząc te kolory od razy przypomniał mi się smerfetkowy post :) :) hehe super tam wyglądałaś :)
    a pazurrrrrrki masz czadowe <3
    i kiedy ta obrona w końcu?

    P.S. jednak kupiłam sobie w końcu te ogrodniczki :) hhihihi

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noś częściej, nam rudzielcom, pasują takie kolorki :) :)

      Usuń
  2. Piekny blekit! Sama mam podobna spodnice w szafie ;) Sietnie ja zestwilas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna spódniczka, ogólnie cały zestaw jest w moim stylu i bardzo mi się podoba :)
    Torebka jest genialna, też chce taką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódniczka! Uwielbiam takie :-) I białe szpilki świetnie do niej pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!
    U mnie też dzisiaj niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna spódnica, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica - genialna, boska, a Ty prezentujesz się w niej obłędnie! Pięknie Ci w takim odcieniu szminki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spódnica! Świetnie wyglądasz - buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, spódnica cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna jest ta spodnica! i zdecydowanie powinnas w niej czesciej chodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica dawno temu kupiona, bo piękna <3
    Bardzo w stylu Atlantic Pacific :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw ! :) Spódnica jest cudowna ! :) Chętnie będę zaglądać, może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódniczka :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zestawienie, śpódniczka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wszystko wygląda, jednak nie pasuje mi do całości kopertówka (?) . Osobiście dobrałabym jakąś w kolorze przybliżonym do ust bo wydaje mi się, że te usta są pogubione między odcieniami niebieskiego i bieli.

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ukochane kolory! :-) przecudnie dobrałas bluzke i spódnicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała jest ta spódnica i masz boskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie dobrane kolory, sliczne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor szminki! idealny do tej stylizacji :)!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu kobieto, zachwycasz! Ile masz wzrostu? Powinnaś być modelką <3
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za mało :( niestety! Ale dziękuję, że tak myślisz :*

      Usuń