Obserwatorzy

20 czerwca 2015

outfit #thirty one - SICILIAN HOLIDAY



Co prawda, Sycylia to już dawna przeszłość, ale został mi jeden nieopublikowany post. Już od jakiegoś czasu kuszą mnie z jednej strony przepiękne relacje z podróży, jakie oglądam, a z drugiej kuszące ceny wyjazdów. Tak, maj/czerwiec to najlepszy czas na wszelkie podróże, szczególnie jeśli chodzi o ceny. Jednak najbardziej dobijającym jest fakt, że studenci nie mogą sobie na razie pozwolić na takie przyjemności, a tym bardziej ci, którzy właśnie liczą dni do obrony...

Sycylia, jak dotąd, to była moja najpiękniejsza podróż w życiu. Już nie mogę doczekać się nadchodzących wakacji, a czuję, że będzie równie wspaniale! Strój kąpielowy z tej stylizacji upolowałam na zeszłorocznych letnich wyprzedażach za jakieś 10/20 zł - kolejna 'okazja życia'.


kostium : New Yorker 
kapelusz : F&F
sandałki : CCC/Lasocki


zdjęcia: BARTEK / JA






26 komentarzy:

  1. Cudowny kostium!! Widać, że wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz faaaaajny strój kąpielowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym teraz pojechała na wakacje :)) A co do stroju to aż Ci go zazdroszczę !! Jeszcze ta cena :) Miłego dnia buziaki!

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps możesz kliknąć w reklamę po prawej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój to naprawde w super cenie kupiony ;-) U mnie aktualnie sesja trwa ale udało mi sie wybrać na tydzień wakacji :-) Zapraszam na swoją fotorelacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój, cena faktycznie okazyjna. Zazdroszczę wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał jestem pod wrazeniem tego kostiumu. Na tobie prezentuje sie nieziemsko kochana : *

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes przepiekna ;) Rudy swietnie wspolgra z Twoja uroda. Z gory przepraszam za brak polskich znakow, male probmemy z klawiatura;p Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega ciekawy post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kostium. Będę tu częściej zaglądać.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak świetny strój kąpielowy i te sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem oczarowana Twoim uśmiechem! cudowny kostium, pozdrawiam!

    http://okiemspecyficznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. so nice!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny strój, fajnie wygląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne fotki i nie ma znaczenia, że opublikowane z opóźnieniem. Uwielbiam oglądać zdjecia z wakacji. Są takie radosne i pełne słońca. A kostium świetny. No i za taką kasę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia ;) Swoją drogą chciałabym pojechać na Sycylię ;P może kiedyś...
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne sandałki i okulary !! :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz w tym kostiumie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No ładny ten kostium, ładny :) Twój uśmiech też mi się podoba, taki szczery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Supi zestaw! Dawno nie karbowałam włosów, muszę to kiedyś zrobić c:
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia i świetny kostium :)

    OdpowiedzUsuń