Obserwatorzy

18 lipca 2015

ABC #seven - WHAT TO WEAR ON A REALLY HOT DAY

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda znów nas rozpieszcza - prawdziwe LATO w pełni. Wprawdzie nie wiadomo jak długo z nami pozostanie, ale cieszmy się nim póki jest! Z tego względu, mam dzisiaj dwa zestawy, które idealnie nadadzą się na upalne, czasem bardzo upalne dni.


ZESTAW   1


Pierwszy zestaw jest zdecydowanie na gorące popołudnia, kiedy słońce najbardziej nam doskwiera. Nie muszę wspominać, że okulary i nakrycie głowy to bez wątpienia elementy konieczne. Bezrękawnik i jeans'owe szorty stanowią raczej bezpieczny komplet, w którym spokojnie można wyjść na miasto czy plażę. A eleganckie sandałki na obcasie zapewnią ochłodę nawet stopom!


bezrękawnik - H&M


szorty - Levi's DIY


okulary - nn


kapelusz - F&F


sandałki - CCC


ZESTAW   2


Propozycja druga - bardziej na wieczorne wyjścia, kiedy temperatura nie jest już tak wysoka, a słońce takie groźne. Co prawda, latem raczej stroni się od dużej i ciężkiej biżuterii, ale przecież czasem można zrobić wyjątek! Tym razem przewiewny top, rozkloszowana spódniczka, wygodne sandałki i gotowe.


top - Stradivarius


spódniczka - Fashion Land


torebka - House 


naszyjnik - Pull&Bear


sandałki - CCC


Życzę udanej pogody i wspaniałego weekendu, korzystajcie ze słońca z głową! :)


28 komentarzy:

  1. Cudowne zestawy, oba bardzo mi się podobają! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. no propozycje świetne, ja się w takich lubuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacjie.
    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great items!

    Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy, a te czarne sandałki na obcasie są po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sety, zwłaszcza pierwszy! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie ubrania cudowne! :)
    masz świetny gust !

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw pierwszy strasznie mi się podoba,zmieniłabym tylko okularki ponieważ niezbyt mi takie pasują.
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/bralet.html

    OdpowiedzUsuń
  9. lenonki <3
    genialny bezrękawnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa zestawy sa świetne, najbardziej jednak moje serce skradł zestaw 1 jest taki lekki i bardzo letni. Uwielbiam takie kapelusze sa rewelacyjne.
    Pozdrawiam !

    www.kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zestawy świetne! Ale pierwszy jak dla mnie bombowy! Uwielbiam szorty- mogłabym w nich całe lato przechodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy, szorty i sandałki z pierwszego - extra:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe zestawy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestawy, pierwszy bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram zestaw nr 1 :-) W moim stylu zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluzeczka z pierwszego zestawu jest świetna !!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing collection , I love the necklace the most , looks awesome. Thanks for sharing!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne zestawy ! dla mnie proszę nr 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  19. nice post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy zestaw jest cudowny <3!!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie również rewelacyjna pogoda!<3
    Nic tylko jechać nad wodę:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post i świetny blog! :) Od razu mi się spodobał a Ty jesteś ślicznym rudzielcem. Pierwsze co zrobiłam to zaobserwowałam <3
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawy, chodź pierwszy bardziej skradł moje serce :). Pozdrawiam!

    Mój blog: lublins.blogspot.com
    Fanpage: facebook.com/lublins

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podobają mi się te zestawy!
    pozdrawiam :)
    whitterey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń