Obserwatorzy

18 sierpnia 2015

outfit #thirty four - SHADES OF GREY


Nawet nie zauważyłam, że już tak dużo czasu zleciało od ostatniego wpisu.. wakacje mijają nieubłaganie, a ja wciąż czekam na swój upragniony wyjazd. Na szczęście, już bliżej, niż dalej. 

Zdjęcia do tej stylizacji zrobiliśmy parę dni temu. Co prawda, miejsce miało być zupełnie inne, kilkakrotnie je zmieniałam, ale ostatecznie poszliśmy na łatwiznę i chyba wyszło to akurat na dobre! A więc na dziś odcienie szarości i biel - dość prosty, ale ciekawy zestaw na letnie spacery i wycieczki. Ostatnio wykorzystuję biały kolor do granic możliwości - polubiliśmy się, a szarość całkiem fajnie się z nim zgrywa. Kapelusz już widzieliście wcześniej, dość duży, ale dobrze się układa (no i jest biały :)). Kombinezon kupiłam na wyprzedażach - jest idealny, gdy nam się spieszy i za bardzo nie wiemy, w co się ubrać. Torebkę pożyczyłam od mamy i aż się dziwię, jak mogła mi się nie podobać, gdy mama ją na początku kupiła. Na białe sandałki z szerszymi paskami i na grubej podeszwie chorowałam już od dawna i również znalazłam je na letnich wyprzedażach.


kapelusz : F&F
kombinezon : Marelina
sandałki : CCC
torebka : nn
naszyjnik : DIY
zegarek : Gino Rossi














zdjęcia : BARTEK


42 komentarze:

  1. świetna stylizacja, najbardziej jednak podobają mi się buty i kapelusz :) zdecydowanie w moim typie ;p
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W kapeluszu wyglądasz przepięknie <3 Strasznie podoba mi się Twoja torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ładny kombinezon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz i buty są super :) Bardzo mo się podoba Twój manicure ;)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz cudownie pod każdym względem:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super loook. kapelusz skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie. Obserwuje, liczę na rewanż WWW.EMILKAJAL.BLOGSPOT.COM
    Całusy! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie moich ulubionych kolorów, szarość i biel ;) A ten kapelusz i kombinezon biją wszystko ;)) Bardzo udana stylizacja ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i torebka są moimi ulubiencami! Całość prezentuje się rewelacyjnie :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale gwiazda :D
    w tym kapeluszu meeega szykownie i elegancko wyglądasz !
    kombinezon również baaardzo mi się podoba, rzeczywiście biel z szarością super się prezentuje, w życiu bym nie powiedziała :)

    A dokąd wyjeżdzasz na urlopik kochana? :)
    Ja właśnie dwa dni temu zakonczylam swoj grrr

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze ci w błękicie i tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie swyjezdzasz ? 😊 udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety jeszcze nie wiemy gdzie wyjeżdżamy :(

      Usuń
  13. Fajnie dopasowane do siebie :) i ten naszyjnik z kamieniem(czy tam co to:p) fajnie sie komponuje z otoczeniem :D

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz w tym kombinezonie, do tego jeszcze cudowny kolor włosów pasuje do całości ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapelusz i buciki skradły moje serducho! ♥
    Jednak biel+ szary to jedna z moich ukochanych kombinacji :)!
    Wyglądasz tak pięknie, lekko *.*. Idealnie na letnie wypady :)!

    Udanego wyjazdu i pozdrawiam,
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    Proszę o klikanie w baner Soufeel :)! Odwdzięczam się :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. great blog, love it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja :) Podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny kapelusz :) wygladasz supper

    http://dlifebook.blogspot.com/2015/08/mistrzostwa-europy-2015.html

    ZAPRASZAM NA NOWY POST :)
    zajrzyj, zobacz, !

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor włosów :)
    Bardzo ładna stylizacja.

    pozdrawiam i zapraszam
    izaporemba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jak Ty pięknie wyglądasz kochana!
    Wszystko idealnie dobrane,kapelusz,kombinezon i Twoje zabójczo piękne włosy<33333
    z chęcią obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Bardzo kojarzą mi się te zdjęcia z Hiszpanią - ten kapelusz, Twoja oryginalna uroda, marynarskie dodatki. Stylowo, wakacyjnie i wygodnie - czyli tak jak lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko cudne, boko wyglądssz ;* A kapelusz to już w ogóle ;D
    U mnie nowy post, miło będzie, jak wpadniesz ;)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz :)
    świetny kombinezon i kapelusz !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja, kocham białe akcenty ♥
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne włosy i zniewalający uśmiech :)
    Fajna lekka, stylizacja, kapelusz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. LOVE your hair. You're so pretty! Super cute outfit. First time in your blog and it's so cute!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. kombinezon jest genialny ! <3 do twarzy Ci w kapeluszu ;-)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie, biały prezentuje się rewelacyjnie, a kombinezony uwielbiam w każdej postaci ,świetnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne sandały i torebka!<3

    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz :) ten kapelusz robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa stylizacja, wyglądasz pięknie :)
    Masz cudowne włosy!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygladasz ślicznie! Uwielbiam takie kapelusze ;)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. SWIETNE stylówki, będę czesciej zaglądała- zapraszam do mnie rowniez: http://clauddfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ! Świetny kolor włosów :-) będę odwiedzać!

    Zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka, futrzana poduszka oraz kapelusz bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń