Obserwatorzy

6 września 2015

outfit #thirty five - THE REAL POCAHONTAS


Z tymi zdjęciami czekałam już od dłuższego czasu, jedna z moich ulubionych stylizacji. To będzie już ostatni wpis przed wyjazdem, którego tak bardzo nie mogłam się doczekać. Kierunek wybrany - zostało mi tylko dopiąć uczelniane sprawy i zacząć się pakować! 

Słońce jeszcze wtedy bardzo nas rozpieszczało, co widać na zdjęciach. Sukienka stała się moją ulubioną na lato od samego początku, jedynie po małych poprawkach. Wygrzebałam do niej stare kolczyki - piórka, na poczekaniu stworzyłam 'warkoczykową' fryzurę i wykorzystałam złote tatuaże, które już od dawna chodziły mi po głowie, a tutaj wpasowały się idealnie!


















sukienka : nn
buty : CCC
złote tatuaże : C&A


zdjęcia : BARTEK


28 komentarzy:

  1. świetna kolorystyka, świetne włosy i świetna sesja! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Ale masz fajne posty :-) zostaję na dłużej, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prawdziwą pocahontas! Przepięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) zawsze wszystko jest genialne!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak pocahontas, cudownie <3

    pocahontas

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Prawdziwa z Ciebie indianka - całość zaskakuje! ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Bardzo Bardzo:) Urzekłaś mnie tą stylizacją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna boho stylizacja :). I jakie świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i zjawiskowa stylizacja! Olśniewasz!!! I te Twoje włosyyyy!!!
    Aż cieżko oderwać wzrok ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! piękne zdjęcia, wszystko perfekcyjnie dobrane i te genialne tatuaże <3 http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. WOW genialnie! Świetnie wyglądasz i masz piękne włosy;)

    P.S Fajnie pozujesz;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka świetna fryzura, super wyglądasz w takim boho wydaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz w stylizacji boho. Real Pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie!! Rzeczywiście styl boho genialnie do Ciebie pasuje :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. You look amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/back-to-school-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo egzotycznie, ślicznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura pięknie zrobiona i pasuje idealnie! Sama mam w szafce te metaliczne tatuaże, ale zawsze mi nie po drodze, żeby je zaaplikować. Eh... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia , świetny klimat sesji ! :)


    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili ,miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygladasz, jak Ty to robisz,że zawsze wyglądasz rewelacyjnie :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w "KLIK" jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie dobrana kompozycja! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna fryzura, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń