Obserwatorzy

14 listopada 2015

outfit #thirty eight - AUTUMN CLASSICS FOR MEN


Nieco odmienny post niż zazwyczaj - już kiedyś był podobny i dzisiaj wracam do tej serii z wielkim uśmiechem. Na zdjęciach widzicie mojego (już!) narzeczonego, który jakiś czas temu dosyć bardzo zainteresował się klasyczną modą męską. Osobiście wydaję mi się, że każdy mężczyzna powinien znać podstawowe zasady ubioru i nie chodzi tutaj tylko o założenie koszuli, gdy przyjdzie im do wyjścia z Wami. Także dziewczyny, zmotywujcie swoich Panów! Ja ze swojego jestem bardzo dumna. 













sweter : Terranova  |  koszula : New Yorker  |  spodnie : House  |  buty : Top Secret  |  szalik : H&M


Ściskam,
PA.TRZ

11 komentarzy:

  1. Nie powiedziałabym ze czerwień może dobrze wyglądać z pomarańczą; ) a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dobór detali! Wielka klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo trzeba przyznać, ma wyczucie style Twój narzeczony- większość facetów powinno brać z niego przykład :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Tak pryz okazji gratuluję, że "już" narzeczony :) to może wybierasz się w niedzielę na targi ślubne do Wrocka ? :) też właśnie będę :)

    I podziwiam, że facet dał się sfotografowa, niezły dar przekonywania musisz mieć, bo mojego wołami musialabym ciągnąć :P hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisałam Ci na moim blogu odpowiedz, o którą prosiłaś, dotycząca tych targów ślubnych :)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. W takim razie dozobaczenia smerfetko ;) hihihii

      Usuń
  4. Podobają mi się takie zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, jesienny zestaw, ładnie zgrane kolory i detale. Sama klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrezygnowałabym tylko z szalika ale... kolorystyka jest przecudna - jakoś pasuje, a w życiu bym nie wpadła na takie połączenie. :) i przeee prze prze świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z pewnością ubrałabym tak swojego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry gust ma twój narzeczony :-)

    OdpowiedzUsuń