Obserwatorzy

26 listopada 2015

outfit #thirty nine - PRECIOUS BEIGE


Otrząśnięta z uczelnianego marazmu wracam tutaj z nowym wpisem. Zdjęcia zrobiliśmy już w sumie bardzo dawno temu - kiedy jeszcze nikt nie myślał o śniegu i puchatych kurtkach - ale dopiero teraz przyszła pora na jego publikację. Po dość eleganckiej, jesiennej stylizacji mojego narzeczonego, zobaczycie nieco bardziej elegancką mnie! Nie ukrywam, że uwielbiam te zdjęcia! I siebie w takiej wersji. 
* * *
Takiego dłuższego, luźnego swetra o grubszym splocie szukałam od jakiegoś czasu (spójrzcie na dół czy na pewno dobrze wybrałam?), mając przed sobą wizję chłodnych jesiennych wieczorów. Natomiast kozaki za kolano (wiem, że są już właściwie wszędzie) to moje must have od tak naprawdę roku, nigdy nie mogłam znaleźć idealnych, a w końcu się udało. Dla dość niskich dziewczyn - super opcja! Pomijam niestety fakt, że obecnie są na reklamacji.. 

















sweter : Top Secret  |  kozaki za kolano : Bershka  |  torebka : Mohito /outlet/  |  spodenki : Sinsay


zdjęcia : BARTEK
                       

SZARY CZY BEŻ? Dobry wybór? ;)



Ściskam, 
PA.TRZ

25 komentarzy:

  1. Oba swetry są genialne! Świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia bardzo mi się podobają! Piękne, słoneczne i wesołe. A butki i swetr super.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, bardzo ładny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój styl. Bardzo charaktery i do tego płomienne włosy. Dla mnie bomba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek strzał w 10 ! A kozaki za kolano rowniez byly moim must have i tez trafily w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek, wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing outfit! I love the boots:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz pięknie i strasznie spodobał mi się Twój uśmiech i kolor włosów<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post. Well done! Keep going
    I really love your blog. I hope you will like mine
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejjj!! Super wyglądasz i w końcu widzę fajne buty za kolano! :)
    Zapraszam do mnie, odkryłam super sklep internetowy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny i prosty zestaw, zarówno sweterkowa sukienka jak i kozaki podobają mi się w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne są te kozaczki! ;D czy one są na platformie?

    http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham sweterki ! :)
    Masz cudne włosy ;)
    Zdjęcia śliczne :)

    Pozdrawiam :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Uwielbiam takie swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie genialne buty! *-*
    cała stylizacja urzeka!
    http://platypuspe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się sweter noszony jako tunika lub sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten golf! :) Bardzo podoba mi się też torebka oraz zegarek.

    OdpowiedzUsuń