Obserwatorzy

19 grudnia 2015

ABC #ten - WINTER SWEATERS - MY CHOICES

Czeeeść Kochani! Jestem mega zaskoczona, bo pobiliście pod ostatnim moim postem rekord oglądalności! W życiu bym nie pomyślała, że takie 'instagramowe' sklejki Wam się spodobają. Na pewno będą się tutaj jeszcze pojawiać, a ja w zamian za to mam dla Was coś specjalnego.

Stwierdziłam, że stworzę coś pod te święta i nadchodzącą zimę. Widziałam już na masę świątecznych list z propozycjami prezentów dla najbliższych i większość z tych rzeczy albo się powtarzała albo była dość oczywista.. dlatego stworzyłam coś nieco innego, a mianowicie SWETERKOWE KOLAŻE, z których może skorzystacie na zimne, samotne (albo i nie) wieczory z książką/herbatą/laptopem, ale nie tylko, na wszelkie wyjścia też będą idealne! Nie powiem, bo spędziłam nad tym trochę czasu i jestem z nich bardzo zadowolona. Znajdziecie tutaj różnorakie sweterki w 3 kategoriach: golfy/półgolfy, z dekoltem, rozpinane, które wpadły mi oko, przeszukując internetowe sklepy sieciówkowe. Co więcej, ceny większości z nich nie przekraczają 100 zł!


 (sweterki z kolażu powyżej)





MOJE INSPIRACJE




Ściskam,
PA.TRZ

10 komentarzy:

  1. nie ma nic lepszego w zimie nić milusie sweterki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne są takie posty ! Chętnie wejdę na stronę shein i zobaczę inne swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Część bardzo chętnie bym przygarnęła :) Poza tym, podoba mi się Twój kobaltowy sweterek oraz beżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przegląd :-) Ja lubię puchate, rozpinane i luźne golfy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, uwielbiam takie ciepłe wełniane swetry. Nie wyobrazam sobie zimy bez nich. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za golfami, dlatego raczej bardziej przemowily do mnie te z dekoltami albo kardigany :)
    fioletowy i zielony są świetne i pastelowe kardigany piękne- pasteLOVE <3

    pięknie wyglądasz smerfetko :* hihihihi
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Garść sweterkowych inspiracji mi podsunęłaś:) Może jeszcze przed świętami uda mi się wyrwać na zakupy i upoluję jakiś sweterek. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!
    http://www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post i wspanialy blog, na pewno zajrze tu jeszcze nie raz :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie gdy bedziesz miala chwilke wolnego czasu - nie naciskam :)

    www.delfinakubiaczyk.com :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń