Obserwatorzy

8 grudnia 2015

mobile mix #six

Serdecznie zapraszam na kolejną porcję instagramowych zdjęć! 

Achh.. lato, boho i te sprawy!
18stkowy makijaż w moim wykonaniu - jestem z siebie dumna! :D
I... 18stkowa kreacja.

Jedna z letnich stylizacji.

Aaaj, cóż tu mogę więcej napisać <3

Studio MyNails i Ada - piękne!
Bye bye Greece!
Zakynthos, Grecja.
Piękny kolor, prawda?
Nasze nowe mieszkanko :))
Zakynthos, Grecja.
#mylove #mylove #mylove
Fajne wesele, oj fajne!
Zaczynam zbierać.. muszelki!
Grecka stylizacja.
Spotkanie z Rafałem Maślakiem we wrocławskiej galerii.
No i wychodzimy tak na zdjęcia.. a bardziej wróciliśmy :D
Kolejna stylizacja, nieco bardziej już jesienna.
Tak to jest.. z tym moim narzeczonym :>
W wygranej koszulce z Zante Magic Tours.
Uff, jak gorąco!
Idealna biała koszula to podstawa.

Ten czy ten na dole <??>

SMILE.


Promocja w Rossmannie - co by innego :D

Zakochałam się w golfach!
Tak sobie dogadzamy w weekendy!
Ostatnia stylizacja na blogu!



Ściskam mocno,
PA.TRZ


21 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz na każdym ze zdjęć :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhhhh te Twoje pomadki- wszystkie bym Ci skradła- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory <3
    pazurrrrki na pierwszym zdjęciu i te błękitn-biale są super ! :)
    i jaka piękna wakacyjna opalenizna ajćććććć widząc te zdjęcia tylko jedna myśl nasuwa mi się do głowy LATO WRÓĆ !! :)

    super foty kochana :)
    A powiedz mi, bylas w końcu na tych targach slubnych, czy nie? bo nie widzialam Cię nigdzie, a rozglądałam się za rudzielcami :)hihihih

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix i ekstra makijaż z osiemnastki ;) u mnie w tym roku też na urlop był grecja :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ciekawy blog :) Pierwszy raz weszłam ale bardzo mi się pdoba :) Zaobserwuję :)
    Zapraszam do siebie na mikołajkowy post : www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny mix! Lubię takie podsumowania w pigułce ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te Twoje rude włosy! jak ja bym chciała,żeby mi byo tak dobrze w rudym! i ten Twój uśmiech, cud miód i malina !:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetne zdjęcia!:))
    Super paznokcie:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix, uwielbiam takie posty! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix zdjęć!! :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana grecka stylizacja cudowna!<3
    Wszystkie stylizacje mega!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę na Twoje zdjęcia z wakacji (które tak poza tym są piękne i mega pozytywne!O i aż tęsknie za latem. A ostatnia stylówka z wysokimi kozakami wygląda też świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny mix wspomnień :) Jak ten rok szybko zleciał!

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w "greckiej stylizacji" <3 pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny mix, też byłam na Zakhyntos, miło powspominać!

    OdpowiedzUsuń