Obserwatorzy

16 stycznia 2016

ABC #eleven - NEW YEAR'S EVE'15 outfit

Cześć! No tak - u mnie jak zwykle post nieco opóźniony - można by powiedzieć nawet, że z zeszłego roku - bo dotyczący jeszcze niedawnej sylwestrowej nocy. Myślę jednak, że biorąc pod uwagę trwający karnawał i sezon studniówkowy, nie będzie on tak nieużyteczny, prawda? Może któraś z Was znajdzie w nim choć malutką inspirację dla siebie. Ja osobiście, swoje ostatnie 2 tygodnie określiłabym jednym słowem - uczelnia, więc niestety nie w głowie mi żadne imprezy i takie przyjemności. Sesja jest straszna (tym bardziej podwójna), naprawdę.


Nie mówmy tu jednak o tak niemiłych rzeczach! Wrzucam tutaj dzisiaj swoją sylwestrową stylizację. Wprawdzie, stworzenie jej nie zajęło mi zbyt dużo czasu i też od początku nie zamierzałam w nią nadto inwestować, ale ostatecznie nie wyszło mi chyba najgorzej. Zwyciężyła klasyczna czerń z różowymi dodatkami i minimalnymi złotymi akcentami. Zobaczcie, jeszcze stylizację z zeszłego roku TUTAJ - która bardziej Wam odpowiada?


Czarna, na pierwszy rzut oka - skromna, 'mała czarna'. Jednak delikatne koronki, sznureczki sprawiają, że wcale taka skromna nie jest, a kusząca i mega kobieca. Właściwie mam ją już od wakacji, ale jedyną okazją, gdzie mogłam ją wykorzystać było październikowe wesele. Dlatego stwierdziłam, że Sylwester będzie idealną opcją na ponowne jej wykorzystanie.


Również czarna, nieco większa kopertówka z frędzlami - musi być ekstra!


Co by nie było tak smutno i klasycznie - proste szpilki w mocnym odcieniu różu!


I żeby nie było zbyt spokojnie - długie, błyszczące, efektowne kolczyki!


To, ile jeszcze do północy?! Zegarek - piękny prezent świąteczny od rodziców.


Dopasowujemy dalej.. paznokcie na słodko-różowo.


Jak wszystko to wszystko - różowy błysk także na ustach. Wyrazista szminka w taką noc jest obowiązkowa!


No i na dopełnienie - może nie do końca już 'słodki', piękny zapach od Dolce&Gabbana.



Ściskam mocno,
PA.TRZ


18 komentarzy:

  1. Skąd sukieneczka, bo jest super? <3
    U mnie też sesja :( cieszę się jednak, bo na podyplomówce mam całoroczny egzamin :) a Ty co studiujesz jeszcze ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie pomyślałam, żeby napisać - to ZARA :) Dziękuję! A dodatkowo robię filologię rosyjską :D

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :) szukam sukienki na wesele, więc wybiorę się, poszperam :)
      O Matko, dlaczego rosyjski, why xD

      Usuń
    3. Z tego, co widziałam to jest teraz na wyprzedaży, więc powodzenia! A z tym rosyjskim - no cóż, życie, też bym nigdy nie pomyślała, że będę rusycystą :D

      Usuń
    4. Dziękuję za info 😊 ja np poszłam na podyplomowe studia i nie żałuję a może od nowego roku zacznę drugą mgr może jakąś odjechaną :D kto wie ;) różnie to się układa ;)

      Usuń
  2. Ta mała czarna jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, jestem ciekawe jak się na Tobie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kopertówka, gdzie taką dostałaś? :)

    www.dlasmaku.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopertówka jest z outlet'u Mohito :)

      Usuń
  5. Tego roczna stylizacja jest fajniejsza, bo dodałaś żywy różowy kolor. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała czarna zawsze się sprawdza :D super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest CUDOWNA! Jak ja uwielbiam frędzle!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM TEN ZAPACH! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie rzeczy cudownie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń