Obserwatorzy

10 stycznia 2016

outfit #fourty one - OUTFITS 2015

Cześć Kochani! Post miał już w sumie ukazać się w piątek, ale TEN dzień był zbyt piękny, żeby spędzać go przed komputerem #birthdaygirl :)) A więc jest dziś.. i tym sposobem zapraszam Was na przegląd wszystkich stylizacji roku 2015! Obok zdjęć znajdują się linki do każdej ze stylizacji, a na końcu znajdziecie moje subiektywne TOP 4.

A w Nowym Roku - choć to może i brzmi banalnie - ale życzę Wam przede wszystkim szczęścia (duużo kreatywności w życiu, nie przejmowania się sprawami tego niewartymi, spełniania siebie w pełnym tego słowa znaczeniu) i zdrowia, bo to coś, czego nie kupimy za żadne pieniądze! Osobiście nie robię nigdy noworocznych postanowień (no może takie malutkie, bardzo ogólne, motywujące do działania) i nie jestem też zwolenniczką haseł typu 'nowy rok - nowa ja', bo każdy czas jest dobry na dobre postanowienia, więc namawiam jedynie do czerpania z życia jak najwięcej się da (słuchajcie serca, no i może też czasem rozumu)!

Ściskam mocno, 
PA.TRZ  
                                                                                                                                                               
    1.   



2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.


16.




















MOJE TOP 4


14 komentarzy:

  1. Świetny przegląd, tyle inspiracji w jednym miejscu. Piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zdania, że każdy czas jest dobry na postanowienia. :)
    Świetne zdjęcia, w pierwszym sweterku wyglądasz super!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudzielcu jesteś śliczna :-) pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zestawienia, pasują do Ciebie, genialnie dobrane :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. różowy płaszczyk cudowny <3
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Trudno wybrać najlepszy zestaw, wszystko świetne :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Top 4 jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 6 mega mi się podobają. z resztą, wszystkie są świetne! :)
    wszystkiego naj, #birthdaygirl :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 6,8,9,11, 12, i 13 to moi faworyci. Uwielbiam twoje włosy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne stylizacje, wszystko genialnie dobrane:)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne włosy! super!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1, 7, 13 i 15 to moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń