Obserwatorzy

13 lutego 2016

mobile mix #seven

Tak więc zakończyłam oficjalnie już sesję.. nawet nie zwróciłam uwagi, jak długo nie było już tutaj nowego wpisu, ale teraz to nadrabiam! Zauważyłam, że ta seria wpisów cieszy się sporą popularnością! A skoro tak to na sobotni, przedwalentynkowy wieczór mam dla Was kolejną porcję 'instagramowych' zdjęć z ostatnich 2-3 miesięcy. Większość nawiązuje jeszcze do klimatu świątecznego i moich urodzin. 

A właśnie tutaj jestem właściwie na bieżąco:

www.instagram.com/pa.trz

Świąteczny Jarmark we Wrocławiu - przepiękny!

Zabawy z naszą wrocławską choinką

Iii choinka w całej okazałości!

Skusiłam się na nowy numer NG - warto było :)

Loki do zdjęć - gotowe!

To, za czym w styczniu tęskniłam najbardziej - własne łóżko <3

Świąteczne dodatki - uwielbiam!

Stylizacja na kolację wigilijną

Taaaki bogaty był Mikołaj!

... bardzo bogaty!

zegarek @timex


A tutaj kreacja sylwestrowa :)

Ostatnia stylizacja 2015 roku 

Długo wyczekiwany prezent

Birthday girl, birthday selfie

Najpiękniejszy urodzinowy tort


#love

Urodzinowa kawa i ciacho w @tchibo

Wciągnęło mnie!




Ściskam,
PA.TRZ


12 komentarzy:

  1. uwielbiam takie posty ;) świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki!;)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sa takie posty. Fajne, ciekawe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa bloga poprostu wymiata!!!! Nie mogłam tu przecież nie zerknąć:) i zostaję na dłużej:* Mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix zdjęć. Mas cudowne włosy, szczególnie podobają mi się polokowane. Piąte zdjęcie WOW!
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix, po prostu uwielbiam takie posty!♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny mix zdjęć :) łóżko wygrało! jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie mixy zdjęc. Masz cudowny kolor włosów *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, jaki piękny kolor włosów <3 A poza tym uwielbiam takie posty!


    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, piękne kolczyki!:)


    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń